Rabu, 27 Februari 2013

Sabar lah hati





Saat Kau datang dalam hidupku
Ku sangka ini cinta terakhir
Ternyata malam penuh bintang
Berakhir dengan mendung

Menari aku dengan gelisah
Lagi lagi lagi ku menangis
Sabarlah hati menahan perih
Terluka lagi dan lagi dalam kisahku

Tenang la jiwa iring langkahku
Ku yakin pasti ada yang terbaik untukmu

Ternyata malam penuh bintang
Berakhir dengan mendung

Menari aku dalam gelisah
Lagi lagi lagi ku menangis

Meski hati sering dilukai
Takkan menyerah aku mencari cinta

Sabarlah hati menahan perih
Terluka lagi dan lagi dalam kisahku
Tenang la jiwa iring langkahku
Ku yakin pasti ada yang terbaik untukmu

Sabarlah hati menahan perih
Terluka lagi dan lagi dalam kisahku
Tenang lah jiwa… uhh.. uhuu

Sabarlah wahai hati..
Jangan menangis











Khamis, 21 Februari 2013

Kejohanan Boling Padang Open Pairs UiTM Melaka 2013


Assalamualaikum...
selamat pagi semua kepada rakan2 syusye
mmm lamanya tidak mengupdate blog..

Hari ni syusye nk share tentang kejohanan nie.. =)
syusye punya group kecundang pada pusingan ke2
alamak badi kalah suku akhir tidak 
hilang-hilang lagi...

Nak menang kena kalah  banya kali...yea x???
syusye baru je berjinak2 dalam bidangn nie..
banyak benda kena tahu lagi

Main permainan nie perlukan tumpuan yang paling maksima 
sekali...

Hilang sedikit tumpuan tu sure x bole maen da..
Btw tahniah kepada rakan baik saya
siti syuhaili yang menganjurkan kejohanan ini...

Johan : rm1200
nain johan : rm800
tempat ketiga: rm600
tempt ke 4: rm400

lumayan kan????


 Next year kena target nie..
Ari tu menang dpt jugak merasa duitnya... =)


DONT GIVE UP...