Selasa, 9 Julai 2013

New Spirit..




Assalamualaikum...
alhamdullilah selesai sudah final exam untuk sem 3.
macam biasa lah nak final mcm2 masalah peribadi menimba kali nie...
tapi aku bersyukur kpd mu ya Allah...
walaupun aku hilang benda tu tapi kau ganti kan benda 
yang lebih baik dalam hidup ku....

walaupon banyak benda yang tidak sepatutnya aku buat...
alhamdullilah muhasabah diri penting dari menyalahkan orang...
(asal kan orang tu bahagia)

Mulakan hidup baru....
jangan pandang kebelakang...
terima kasih kepada rakan2 yang banyak 
memberi aku semangat dan sentiasa buat aku appy...

Alhamdullilah syukur kepada mu...
Hidup aku kembali appy... (bdn pow nk gemok da nie)
hahaahha.. appy x?

Aku bahagia pe yang aku nak buat....
tak payah nak fikir kan hati orang lagi...
yang pergi biarlah pergi...
pergi seorang dan aku yakin yang datang tu
lebih baik dari yang pergi....
betul tak? heheheeh

sekarang yang penting  aku tak berhutang...
hanya orang je yang berhutang dengan aku...
itu yang penting....

dengan nie, saya nak mengucapkan salam ramadhan....
Insya Allah dengan bln mulia ini membawa
seribu keberkatan dalam hidup kamu...

akhir kata saya ingin memohon ampun
kalau ada salah silap yea...


p/s: gaji pow naik 2 tangga.. alhamdullilah rezeki dari Nya.. ini pow dok tanggung tugasan owg bersalin..
kalo de tu rezeki jgak... (rzki mak ayah di bulan mulia..)





Tiada ulasan: