Khamis, 18 Julai 2013

Hari Sukan Infotech



Assalamualaikum...
alamak kira cerita ini dah basi lah...
tapi nak jugak update... 

best apa bole bersukan 
macam masa sekolah lagi...
saya rumah biru....
masa sekolah rendah saya rumah merah..
yeah rumah merah juara ok...

dan masa sekolah menengah saya rumah biru...
dan sekarang pow rumah biru jugak.. 
hahahaah...

Alhamdullilah puas hati dapat berbakti
kepada rumah biru dah akhirnya menjadi
juara bersama dengan rumah hijau...

semangat bersukan tu la penting yea tak....
antara aktivi yang saya masuk bola tampar (bidan terjun)
bola jaring menang kena masuk la kan....
gila tak masuk sejak darjah 4 lagi aku dah berjinak2 bermain
bola jaring... dan sejak darjah 5 sampai lah sekarang 
ini aku still mewakili sek, universiti dan tempat kerja...
Alhamdullilah...

Antara 2 acara yang saya masuk menjadi juara...
puas hati la jugak bermain dgn atelit2 rumah biru...



apa saya sedang buat?
al maklum la kaki saya masa ini tidak baik lagi
terpelecuh masa main netball hari tu...
jadi itu tengah membetulkan apa yang patut b4 beraksi...hehehehe
posisi kali nie C
wah memang terbaek la... 
macam nak tercabut nyawa....
nie semua faktor usia.. hahahaha



yeah kami tgh beraksi berlawan dengan rumah merah...



Ini lah antara2 heroin rumah biru...
u all the best...
terbaek la....

tidak sia2 ku ponteng latihan pusat 
nasib baik jurulatih tak ada masa tu...
kira selamat la saya..hahahaa..
berbaloi2....


(celok pic dari kak fisya hehehee)

bukti...
alamak bukan belagak yea.. tapi ini lah hasil nya
kalo ada semangat kesukanan....


 Maju lah sukan untuk UiTM... tiba2 je kan.. hahahaha











Tiada ulasan: