Selasa, 11 Jun 2013

Ketam oh Ketam


Assalamualaikum....
haaaa hari ini saya nak cerita kan pasal ketam...
ketam oh ketam...

Akhirnya saya dapat jugak makan ketam...
saya memang minat giler kot makan ketam...
GILA ok...hahahah

hari tu kawan baik saya pergi pasar
dan dia belikan 2 ekor ketam..
haa habis la nasib ko ketam...

jom operasi di dapur saya...
memang sedap gila la dapat makan benda kita nak..
lepas itu kita masak sendiri.. 
memang satu nikmat wooooooooo

                                                             Ini lah nasib dua ekor ketam....
habis la kamu...



tadaaaaaaaaaaa....
dah jadi lauk dah pow...
menu hari nie masak lemak ketam...
sangat sedap woooo...
terbaik dari ladang....



haaa tuuuuuuu dia.....(gila sampai hari nie terasa bisa2)
makan ketam sampai terluka wo...
marah gilar ketam tu kat aku....
ke aku terlampau GHAIRAH sgt makan dia...
sampai tanga terluka di buat nya...
hahahahaha....


terbaek lah...
Actually lama tak masak kat rumah...
jadi semalam pow balik awal..
bahan2 pow ada so main campak2 je....

Hari tu dah masak dah kat rumah kampung...
sedap tu try balik tu...
jadi 2nd time la saya masak ketam sendiri...

p/s: hari nie poce.. tapi tak tahu la macam mana bole update pasal makanan...
penyakit mental..hahahahaha







2 ulasan:

Eliss Mie berkata...

terliurnnyaaa ketam..my fav tu tp suka ketuk serai ajer..

syusye berkata...

mcmne tu? terangln kit...