Jumaat, 7 Jun 2013

Jenis Lelaki Yang Anda Patut Putuskan Hubungan





1 – Lelaki yang sering mengucapkan kata sayang tetapi tidak mahu atau tidak bersedia untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius walaupun anda sudah mengenalinya sudah bertahun2. Ini bermakna bahawa anda bukan orang yang dia inginkan & mungkin juga anda tiada dalam kamus hidupnya.
( hahahha... memang ada pow)



2 – Lelaki yang sentiasa menghubungi anda tanpa mengira waktu. Selalunya lelaki sebegini akan mengeluarkan kata-kata manis apabila dia sangat memerlukan anda. Tetapi, bila anda memerlukannya, dia langsung tidak muncul atau memberi banyak alasan untuk mengelakkan dari anda.( lelaki macam ni banyak yang muncul ada dalam hidup syusye)


3 – Lelaki yang selalu mengajak anda keluar hanya sebagai teman tapi mesra. Kemana saja anda berdua. Ibarat merpati 2 sejoli la konon pada pandangan orang lain. Malangnya hati lelaki tu tak terdetik langsung untuk mengisi anda dalam ruang hatinya yang dah lama kosong. Jangan buang masa dengan lelaki cenggitu.(hahahahha ni pow wujud sejak dua menjak tiba-tiba teringat pulak) 


4 – Lelaki yang sudah mempunyai kekasih, tapi tetap mahukan anda (tamak betul). Selalunya lelaki macam ini mempunyai ramai awek tapi sekadar memenuhi nafsunya.( banyak je lelaki macam tu, bukan ada kekasih je tetapi yang ada isteri pon nak join sekali... pe laaaaa)


5 – Lelaki yang anggap dirinya sentiasa betul. Pandangan atau setiap perkara yang anda buat salah pada mata atau pandangan dia. Selalunya kalau menjalinkan hubungan dengan lelaki macam ini, anda akan sering dimarah atau ditengking kononnya anda saja yang bersalah dalam sesuatu hal (ego la tu), hal kecik pun nak dibesarkan.
(ingat la wahai lelaki macam ini tiada yang perfect dalam dunia nie ok.. jangan pikir kamu je betul..check n munasabah diri banyak che wahhhh)


p/s: kepada lelaki di luar sana cuba jangan tercalon atau tersenarai dalam carta ini yea... hahahaha.... sekiranya terasa lelaki di luar sana syusye minta maaf... list ni tidak mengena dengan sapa2  pon dalam hidup atau sudah meninggal dunia dalam hidup syusye ok.












Tiada ulasan: