Selasa, 14 Mei 2013

Malang Tidak Berbau.....


Assalammualaikum semua...
selamat pagi...
Alhamdullilah bersyukur kpd Nya...
Kaki saya kembali pulih even jalan sakit-sakit lagi...

haaa tu la excited sangat nak main netball..
Actually malas nak turun trainning
sebab tarikh tu maybe tengah sibuk nak siap kan 
assigment semua...

Al- maklum lah nak final....
kira kalau main dapat wakil UiTM Shah Alam..
tapi tu lah keadaan tidak mengizinkan....

Meh saya cete kit cete pe yang terjadi...
lepas abis keje saya pow turun training....
buat la warming up tapi x sungguh....
and then lepas warming up pandai sgt kan...
saya pow duduk jap sementara tuggu kawan2 lain datang 
before tunggu sbb pada hari tu ade friendly game...

First half tu ok lagi....
and then  saya tukar position....
dalam tak sedar tiba2 terjatuh
memang bunyi 'POP'....

Dalam hati alamak....
dengan penuh semangat bangun jugak....
kaki mula rasa sengal dan kebas...

Dalam Hati kata teruk nie tapi nak jugak teruskan...
pas tu masa pow tamat dan nak pergi clas...
Buka la kasut... perghhhhh dah nampak bengkak kat buku lali

Ingat nak terus pergi cari ais or pape2 lah kan..
di sebabkan saya ade class gagah jgak....

Haaa masa tu la perghhhhhhh sakit x agak2 la kan....
lagi2  tambah sakit mase saya solat...
berair jugak lah mata tahan sakit..Tapi tak NANGIS yea...

Ikutkan hati nak je balik tapi rase mcm kurang sopan pulak...
housemate datang sebab mmg rasa xley nk bawa kete...
class abis kul 1030 pm...
memang tak masuk pape pow...

Gila azab masa nak turun tangga...
kawan terus bawa ke demc...

tuggu la geliran.... 
doktor pow check....
ingat xpyah kena x-ray n sye terus ke bilik x-ray....
Alhamdullilah tulang xde retak or patah....
tapi ambil ko kena la simen sementara....


hahahahahah.. nak tergelak pow ada jugak...
ley lagi pujuk doktor.. alaa saya xde pape2 la doktor
kit je nie xpayah la simen suma saya nak doktor balut je...


doktor pow cakap nie simen tok support kaki awk nie...
untuk rest kaki...

so kena la simen tapi bole buka...
yang x bole belah tu....meh duduk kat wheel chair...
xpayah doktor sye bole jalan... perghhh ...
bagun alamak xley jalan..hahahaha
tergelak nurse n doktor tadi..hahahaha...



sambil nurse tolak tu saya pow bercakap alamak
malunya.... (ramai kot owg mse tu)
kira2 pkul 2 jugak la baru sampai rumah
btw thank kepad nurul krn sungguh2 bwa saya ke Demc...



Nie keadaan kaki saya mase hari ahad...
hari sabtu keadaan sangat2 la sakit dan sgt2 bengkak dan lebam...
sampai jalan pow kena papah....

so skunk saya dah bole berjalan mcm biasa...
cuma bahagian buku lali still sakit lagi....



p/s: Terima kasih kepada kawan2 yang banyak tolong saya dan kawan2 yang datang rumah kwn2 yang call kwn2 yang msg dan semua kawan2 yang ambil berat tentang diri saya. Alhamdullilah even saya tidak la baik orang nya tapi saya memiliki kawan2 yang sgt baik di sisi saya... syukur sggt... 


Baru saya tahu... kalo terseliuh sampai bunyi "POP"
nie merupakan terseliuh peringkak 3
so memerlukan masa untuk sembuh dan kena jaga elok2...

!st time merasa.. heheh...
dulu mase form4 penah jugak kena... 
tapi still ley main tok final game lagi...tu dlu la...
al maklum la faktor usia.. hehehehe....


Alhamdullilah dah semakin pulih...
dah bole lari2 kot...hahaha =)















Tiada ulasan: