Rabu, 8 Mei 2013

Anak Kucing


Assalamualaikum....
so kawan-kawan seronok tak balik bercuti?
mmmm UiTM still sunyi lagi... seronok...


Masa PRU13 syusye balik kampung....
yeah CINTA dah bersalin
dapat 3 ekor anak kucing yang sangat comey....
putih,oren dan Hitam...

Tapi syusye paling berkenan yang warna hitam nie...
gilaaa comey... geram...
tapi ibu dia CINTA kedekut....
jom tengok gambar...



 Comel tak?
geram...dah la bulu dia lembut...
rasa nak picit pulak.....
alamak yang lain2 tak sempat nak bil gambar
sebab ibu dia kedekut....




tengok tu ibu dia CINTA 
dalam syusye leka dok main anak dia..
tiba-tiba datang dah dok curi anak dia balik...
KEDEKUT

Nak pinjam sekejap pow tak bole...
tu pow dok mengiau2....


tengok tu kucing pow sayangkan anak dia kan?
macamne lah manusia bole tergamak 
membuang anak dia sendiri....


Ya Allah jauhkan aku dari sifat2 itu...
AMIN...
Aku memohan kepada mu ya Allah...
sesungguhnya Kamu Maha Mengetahui....














2 ulasan:

Atia Adina berkata...

gaya sura pegang kucing gambar first tu macamkan tercekik jer akak tengok ... hehehe

syusye berkata...

hahaha takde la kak... sbb nk bg nmpk muka dia...