Isnin, 15 April 2013

Untuk Dia~~~~


Untuk dia... sambil nyanyi lagu najwa latif lalalala...
aku tak tahu pe motif aku bernyanyi..
sedangkan kerja berlambak...
biasa lah hari isnin kata kan...(tiada kaitan dengan gambar di atas)
hahahaha... gelak guling guling

kembali kepada panggal jalan..

Untuk dia..
Ini lah termampu aku berikan kepadanya...
pemberian tidak seberapa even aku pon tak pasti
hala tulu kami ini...
tapi aku buat untuk dia.. untuk dia..lalalalala...

even aku tak suka tapi aku tahu ni kesukaanya...
even aku tidak minat tapi aku tahu nie minatnya...
hopefully pe yang aku suka tapi dia tak suka dia bole 
menyokongnya dengan seikhlas hati...
Tak perlu nak paksa diri anda...
Itu namanya Keikhlas...

Terima la Hadiah yang buruk nie daripada saya
Sesungguhnya ikhlas dari hati ku..
(Alamak terjiwang pulak)

p/s: Maaf sekiranya tidak suka... boleh sedekah kepada sesiapa2...
nanti kalo dah sampai beritahu ok..even x nk sms or whatsapp pape2 pow bole..tu pow kalo nk beritahu la..  tak pow takpe.. takde paksaan... 

YOU'LL NEVER WALK ALONE!!! ( BUT TERASA SNSOWG JE)

 ok bye...
wsalam...


mood monday: malasnya nk buat keje.. macam nak g trainning lawn bowl or tengok wayang... hahaahha







2 ulasan:

Atia Adina berkata...

eh...ayat amcam ada tak kene jer??? ... hehehe ... sibuk tak?

syusye berkata...

ek xde la kak..tu ayt redha namenya.. jodoh pertemuan kn ketentuanNya.. heheheh...