Selasa, 27 Mac 2012

loose my best friend

hai good morning my fellow friend...
saje je nk share pasal
kehilangan???

anda penah merasai?
semalam saya kehilangan seorang kawan baek..
kawan sepejuangan...

sedey tu memang la sedey...
sebab saya tak ada kawan da..
al maklum la kat opis nie saya dengan dia sentiasa bersama
walaupon rupa tidak sama
tp kiteorang di gelar KEMBAR NAKAL!!

Ini lah dia kata kan hukum karma...
pape pow Azie..
aku doakan ko sukses di tempat baru...

Kita tetap kawan ok walaupon jarak memisah kan
kita (ayat poyos gler)
aku pasti mesti ko windu kat aku kan?
hahah xde teman nk gadoh dengan ko....btoi x?


sama x? he he he...memang tak la kn...


tengok la muka si poyos si Azida....

kawan semakan dan setido...hahahaha
btw gud luck sis...

jumpa masa majlis wan nati k..
Insya Allah kalau xde pape aku sampai la kat muar tu...





5 ulasan:

Atia berkata...

alahai....sianya dia...tak per...pas ni join kitaorang nak?

Kancilbiru berkata...

meh la join grup kitorang ni...kitorang mmg tengah rekrut ahli baru...hahaha

Aidanisme berkata...

memang terasa lah azie tak de.. hurmm..

syusye berkata...

kn kn terasa kn? kalo x sure kecoh... okok nie kira welcome the club ek kowg? thank2.. sudi teme i join club kowg..he he he

Eliss Mie berkata...

ala kesiannya. amik borang kat kaunter depan yer :p hehehee