Jumaat, 7 Oktober 2011

Kalau rasa susah tinggalkan je...

kalo rasa susah tinggalkan je...
lom pape2 da ckp nie dah cakap tu..
hahahahah...
so aku dah faham..
jangan lah ko nak mengarap sangat sura..
baek ko do something..
kalo dengan laki mcmne la kan..
belom pape2 lagi da pkir mcmne
la mcm tu la..
hahahaha..
lawak btoi..
ko plak yang lebih2 kan?
dia anggap mcm menyusakan je..
nie x ckup la..
gaji kecil la...
itu la...
hahahahahaha
lawak gilar wei....
aku xpenah pow suruh dia lupakan family dia..
hahahah lawak btoi ym dia td...
ok la pape2 pow aku dah fham
so 2012 syusye kena plan tok diri sndiri...
untuk masa depan..
Insya Allah dengan izin Allah syusye confirm da tahun depan..
doakan syusye ok..
syusye pow da bohsan idup mcmne..
Idup snsowg di perantauan...
ingat rasa nk pndah melaka..
tengok la 2012 pape2 pow kena 2ngu confirm..
bos pow taw mak pow x berapa sihat..
Aku pow nk utamakan fimly jgak..
 so wat apa ak nk pkir kan owg kna...
Baek aku jaga mak aku kat melaka...
bodoh sgt aku nie ak je pkirkan owg 
tp owg xpkirkan ak pow..
lawak kan?

1 ulasan:

Aidanisme berkata...

takpa.. nati 'ia' akan datang dengan sendirinya.. insyaAllah