Rabu, 28 September 2011

Pindah Opis...

Sekarang nie syusye sudah pindah opis
pindah opis termasuk pindah jabatan...
sekarang syusye di bawah jabatan
nak tengok meh syusye 
bagi kit tengok...


 
Nie la jabatan baru syusye..
syusye di bawah system Integretation n EIS
0ooo new job 4 me..
hopefully ley handle la...
kena la belajar balik dari A ke Z
sal apa aku pow  tak tahu lagi..


Jom tengok tempat duduk baru syusye kat tingkat 5..
ok la tersorok jugak la..
tp berhadapan dengan BOS...ohohoho



 Kemas tak tempat syusye?
hahaha memang la kemas sebab baru je pindah..
selesa la jgak dok kat bawah nie...



hahahhaha..
saje je nk mencapap kan kat sne...




Nie view depan tmpat duduk syusye...
buat masa sekrang nie xde keje lagi..
so syusye wat keje pe yang ptut la seperti up date blog..
hahahaha...


  Ok la ..
selamat bekerja...



6 ulasan:

staple52 berkata...

pergh, muko den kono blur..x hensem ke?hehe

syusye berkata...

hahaha..sbb lom dpat lagi lesen lagi 2 kena blur..hahaha

Kancilbiru berkata...

akak pun selesa gak dok tempat baru...hehehe

syusye berkata...

kancilbiru:yea ker? ke windu dgn sura haa?hahahahah

Atia Adina berkata...

wa dah tak der keje eh?kalo dok kat emel konpem banyak keje kan?hehehehe...tempat baru akak pun selesa....lagi luas dari yang lama....cuma tak semeriah tempat lama....

syusye berkata...

kak ad:2 la psal..sunyi je..heheeh kteowg nk ckp2 pow cuak je kat sne tkut ganggu owg laen..heheeh...keje?lom dpt lagi,