Selasa, 27 September 2011

Open House


Minggu lepas syusye g open house
di pelawa oleh azie..
actually ade 2 buah umah
satu umah azie n kak aida
tapi sempat pergi rumah azie je..
sbb umah kak aida xsmpat nk g coz da malam..
tak larat pas 2 tak tahu jalan...
tgh ari 2 mcm2 syusye buat...
lagi pow mak ade kat rumah...2 pow da kena marah balik lambat..
heheehehehe..
Minta maaf yea kak aida..
Jom kita lyan kit Open house...



 Mula2 sampai tu aku ingat rumah salah rumah 
ingat ada keje kahwin tapi aku pati
rumah yang btoi..nasib baek penah pergi da..
memang terbaek..mcm2 menu ade..


 lepas makan kueh tiew goreng aku pow
berhajat nak mkn aiskrim..
aku pow beratur la sama2 dengan budak..
nasib baek la muka cute mcm bdk2 jugak..
hahahahaha....

Pic gedik aku dengan orang yg bertnggjwb 
yang menjemput kiteowg...
mekacih yea azie n makcikya..

 
 memang nikmat btoi dapat makan aiskirm 
tengah2 malam..
pergh memang TERBAEK...

Nie pic azie paling gedik 
memang tak boleh belah la minah nie...
ada lagi pic gedik dia takut nti syusye letak byk2 
ramai pulak cari tong sampah..hahaha
Pape2 pow mekacih yea azie menjemput syusye 
datang rumah..
mknan byk sgt tp sbb perut kecil dpt jamah 2 je..
Alhamdullilah kenyang gler mlm 2...

4 ulasan:

azieda razak berkata...

hoi... tak pyh nak kutuk aku sgt la kan...
ko punya ais krim sampai 2 tu.. lagi tak senonoh.. hahaha...

syusye berkata...

ahhahaha tp ak mkn 1 je 2 ak tlg pegang kan aiskrim owg la ..

Tanpa Nama berkata...

nak protes..asal gamabr jurukamera xde dlm ni..azie tlg protes skli

syusye berkata...

okok..nk ker?nti msuk kn yea..hahaahah