Selasa, 13 September 2011

Jom tengok Gmbar Raya 2011

 view istana idaman ku..heheheh

 di pagi yang mulia...

 berjamu selera dahulu...


 family kak ku...


Tuan Tanah mesti la ada...
pic ini di ambil start kerja setelah seminggu bercuti beraya...hehehe


nampak je appy dalam hari dalam mood raya lagi..heheheeh
Tahun ini beraya seperti biasa...sederhana...
tiada berbeza pow mcm setiap2 tahun...
alhamdullilah dapat jugak aku bersedekah or bagi wet raya 
kepada bdk2 datang beraya kat rumah ku...


Tahun ini tema warna tanah,.,.hahahah
warna coklat... ok x?
tapi pagi raya dapat bil gmbar dgn fmly kak ku je..
yang laen beraya dlu kat rumah mertua dowg..
aku?
aku still dgn mak n abah aku lagi..hehehehe
saje je wat ayat poyos kat sne...=p

TAPI tahun nie saya dapat wet raya...
Happy gler dapat wet raya...
terima kasih kepada yang memberi wet raya kepada syusye..
hehehehehee

Tiada ulasan: