Khamis, 15 September 2011

Bad Guy

Selamat pagi semua.. Hari ini syusye nak cerita hobi baru syusye... layan cerita korea..hahahaha... bukan apa teringat masa stady dulu deman korea tapi sekarang terjadi balik..perrgh memamg kuat betul penangan korea ini.
Hari itu aku baru je habis tengok cerita bad guy nie... pergh memang la sampai termimpi2 syik teringat hero dia je..hahahahaha... memang layan habis la...

Cerita korea nie agak bohsan la mula2 tu tapi bila dah layan pergh memang aku jatuh cinta dengan cara hero nie..memang macho gila...

jom kita syusye cerita kit sal sipnosis cerita nie memang layan giler la beb

Ringkasan cerita

Cerita ini berpusat kepada Shim Gun Wook, pria yang mempunyai dendam terhadap keluarga konglomerat grup Haeshin. Sewaktu kecil, ketika dia masih bernama Chae Tae Sung, dia diadopsi dan diambil dengan paksa dari ibunya dan ayah angkatnya dari desa oleh grup haeshin. Chae Tae Sung berubah nama menjadi Hong Tae Sung. Namun kemudian kelurga terrsebut merasa ada kesalahan identitas, Hong tae sung kecil lalu disingkirkan dan dikembalikan ke keluarga asalnya. Sayangnya orang tuanya di desa meninggal dalam kecelakaan saat akan menjemput anaknya. Gun Woo kecil terluka parah, terbuang terlunta-lunta dan akhirnya masuk panti asuhan. Gun Wook lalu diadopsi keluarga amerika lalu kembali ke korea untuk membalas dendam. Di korea dia akhirnya tertarik pada Moon Jae In, wanita biasa yang ambisius dan ingin menjadi menantu keluarga Hae Shin dengan mendekati putranya Hong Tae Sung.

Untuk memperlancar rencananya Gun Wook mengencani anak bungsu grup Haeshin Hong Mone, yang akhirnya jatuh cinta pada Gun Wook. Tak tanggung-tanggung Gun Wook juga bahkan menjalin cinta terlarang dengan anak kedua Grup Hae Shin, Hong Taera. Sayangnya dalam usaha balas dendamnya dia harus terlibat kasus kematian kakak pantinya yang ternyata pernah menjalin cinta dengan Hong Tae Sung.


kalau nak tahu selanjut nya sila layan cerita nie..memang best la..tp ending dia syusye x suka sangat... sedey la wei..aduh yai... nk meleleh jugak la air mata..urhm....
 
Ini adalah pelakon2 yang telibat dalam cerita nie..ehcem kan? dan canti kan? urhm memang deman jadi la.. mcm feel in love balik la..hehehe....

Sekarang ini syusye tengah layan korea secret garden.. nanti syusye cerita kit sal cerita secret garden plak yea... Tunggu next drama korea syusye akan tengok..hehehehehe....

P/S: yeah syusye nk balik kampung petang nie...yeah yeah balik kampung...syok giler!!!

Tiada ulasan: