Khamis, 10 Mac 2011

Bantal Panas...


Syusye sudah ada bantal busuk da kat opis..
Bantal busuk yang panas..
memang best bila diguna kan time2 letih...
syok gler la..
kira berbaloi2 la beli..
Tak menyesal!!!

Jom kita skodeng sedikit macam mane rupa 
bantal busuk panas....
layan....


Fungsi :
1. Mengelakkan artritis.
2. Baik untuk pesakit strok.
3. Mengurangkan sakit servikal vertebra.
4. Mengurangkan sakit kepala, sakit gigi
5. Melegakan sakit leher, bahu dan belakang badan.
6. Melegakan masalah sengugut (period pain)
7. Membantu mengurangkan berat badan.
8. Mengurangkan masalah lenguh-lenguh lutut dan sakit pinggang
9. Mengurangkan masalah perut kembung.
10. Melegakan bahagian tulang patah

Ciri-ciri:
Cecair merupakan air garam bukit dan gel, mudah di bawa ke mana-mana.
Berat = 1.7kg++ setiap satu


Siapa yang sesuai memakainya?

* orang dewasa 12 tahun dan ke atas.
* wanita yang baru lepas bersalin dan menghadapi senggugut.
* Menghadapi masalah lenguh badan dan angin.
* Juga untuk lelaki sesuai untuk seluruh badan kecuali bahagian kemaluan.

Cara-cara penggunaan:

Caj tungku selama 5 hingga 8 minit dan lampu khas akan terpadam secara automatik. Bantal akan menjadi panas sehingga 70 - 80 darjah celcius dan ia akan bertahan di antara 2 - 3 jam.
Sungguh Mudah...dan menyegarkan badan...!!
Cantik kan?
Ini la teman syusye masa dalam keletihan...
syok giler..
hanga pow berpatutan..
kalau beli kat klinik harga nya sangat la mahal...
padahal funtion semua sama je..

Kalau nak beli boleh la beritahu syusye..
sejak biler pulak aku menjual 
bantal busuk nie..ha ha ha
lor xsalahkan kalau kita 
share benda baek kan?


12 ulasan:

Kancilbiru berkata...

nak pinjam boleh? hahahaha

syusye berkata...

meh sini...1 jam rm5 je...
nak tak?

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

tadak duit nak beli :p

syusye berkata...

kak elis: kn dpt wet nufnang..g la beli

azieda razak berkata...

nak pinjam juga

syusye berkata...

azie:boleh...boleh belah..he he he

miezaniera berkata...

aik..ko pn jual bantal panak fgak? share partner ngn kak et ke ni? hehehe

syusye berkata...

ha ha ha
xde la..sura da beli da..sje je nk share

Anas Takiyudin berkata...

Ni kalau pakai kat opis bos x marah ke?

syusye berkata...

anas:alaaa layan je...xmrah pow sbb bos pow beli gak..he he he~

~syue~ berkata...

mcm best je. bw time belajar ok x? hehe

~sy folow cnie ye.

syusye berkata...

kalau larat nk pikul bole je...