Khamis, 24 Februari 2011

Masa Untuk Mengisi Perut

Semalam lepas balik kerja syusye
teman kawan pergi JJ dekat bukit tinggi
jauh jugak...
lepas itu jalan jem pulak tu..
tak sanggup la syusye..
he he he...
lepas selesai apa yang di hayati
masa untuk mengisi perut..
plan nak makan panas 
seperti tomyam dan telur dadar..
tapi di saat akhir berubah menu...
nak tahu syusye makan apa....
jom kita layan...
zzzzzzzzzzzzzzzzzz

mmmm


Pergh memang best la makan benda panas...
benda ni la syusye suka layan...
memang best dan terbaik woook..
tapi makan nie kena lah hati2..
kang tak pasal2 lidah melecur...
ha ha ha ha...
memang layan perut la...

selepas makan pergi pulak layan roti Lavender..
pergh memang best...
boleh geeeeeeeeeeeemook lah syusye...
asyik makan je...

7 ulasan:

Kancilbiru berkata...

sura ni tiap2 hari makan sedap tapi tak gemuk2 pun....ekekeke

Nur Hani berkata...

wah ! mee sizzlings ! sedapnyaa :)

wANieYZ berkata...

mcm best jer sizling 2..dah laam xmakan...huhuh..

syusye berkata...

KB: nie tak timbang lagi nie..ntah2 dah naek da bdn nie,susah plak nti...=p

syusye berkata...

hani:mmg sedap...wow terasa lagi nie..

syusye berkata...

wani:pe lagi g la mkn..ajak en abg sekali..dap taw..

miezaniera berkata...

akak peminat sizzlings..nmpk mcm sedap je tu..bile nk belanja akak? hehehe

akak dh tag sura..jgn segan2 amik tag yer hehehe