Selasa, 8 Februari 2011

Di Belasah!!! S**T

Apa nak jadi zaman sekarang...
semakin ganas...
semakin tidak prikemanusian..
geram nya..
ish... terasa takut dah sekarang nie
lagi-lagi bagi kaum hawa macam syusye...
tapi zaman sekarang...
tidak kira la kaum hawa malah kaum adam pow kena berjaga2
tiap2 hari ade je berita yang kurang senang..
merisaukan...
lagi mak bapak ...
"macam dah kahwin je" ha ha ha...
jom kita layan cerita ini...

pic dari metro
kejam sungguh manusia sekarang....
sudah la di rogol,di belasah pas itu di campak pulak tu..
geram betul la..
cuba kalau kita buat mcmne kat mak,adik perempuan dan kakak dorang
apa dowg rasa?????
kepada penjenayah...
aku harap benda ini berlaku kat family ko..
baru la ko rasa ape family mangsa rasa...
padan muka..
hope pihak polis dapat tangkap penjenayah secepat mungkin...
sumbat dalam lokap pas 2 sebat sampai Mati...
"taip dalam keadaan Emo ini" he he he
jom kita baca kisah sepenuh nya metro 

Mangsa sekarang ini kritikal.
sama-sama kita doa semoga mangsa selamat
dan dapat mengharungi hidup dengan tabah nanti..
Insya Allah Amin...
kepada keluarga mangsa banyak2 bersabar dan berdoa...
Insya Alah semua selamat...

p/s: sesiapa buat jahat akan di balas dengan kejahatan, setimpal apa yang dia buat.. Allah Maha Adil...

6 ulasan:

wANieYZ berkata...

penyenayah ker penjenayah?? mcm sengau lak aku sebut perkataan 2..hahahah

syusye berkata...

ha ha ha....ak da betul kan da pow...

Ckin Kembaq berkata...

Gilas! Suka2 hati ja pukul anak orang..dah la pukul, rogol lagi.. Ingat best kot qwat gitu..hmm.. emo nih! =_= nnt jadi kat adik akak dia sniri bawu tau.. ataupun kat bini sniri ka..haish.. kejam sangat kot..huhu

p/s : Jom wat solat hajat spya bebanan sakit dia dikurangkan.... n_n

syusye berkata...

ckin:upsss sabar2...taw xpe...geram!!
jom ramai2...=)

miezaniera berkata...

semoga pnjenayah tu diadili dengan adil..byk pnjenayah trlepas skrg ni sbb tu deme berani..yg jd mangsanya? kaum hawa jugak...Ya Allah peliharalah kaum hawa dari segala kekejaman manusia di bumi ini..Aminnn..

syusye berkata...

Amin...semoga kte terlindung dari kejahatan mereka..