Selasa, 22 Februari 2011

BIG TASTE!!

 Hari ini syusye nak share sedikit pasal malam tadi..
cerita bunyi macam ini...
syusye teringin sangat nak makan makanan westen..
ha ha ha nak jadi orang putih la kate kan..
jadi malam tadi pergi la dok cari tempat
yang best...
setelah buat keputusan dengan housmate
kitorang pilih kat erea seksyen 7 je..
haaa kan dekad...
jom kita layan gmbar...
jangan terkeliur ok...


rib-aye -sura pnya

Grilled Lamb-housmate pnya


jadi semua total adalah rm46 untuk makan dinner kita orang..
yang penting puas dapat jagak...
dah tidak mengidam lagi..
sampai sekarang rasa perut mengembek lagi..he he he

P/S: tempat ini seswai untuk pasangan @ suami isteri untuk makan.. sungguh romantik tempatnya..he he
kita orang makan kat luar je...
bintang 4 dari 5.
harga pow boleh tahan la tak ada la mahal sgt...

7 ulasan:

Kancilbiru berkata...

kedai ni baru bukak eh?

aizuemi berkata...

amcam? ok x tmpt wa bagi? hehehe~

syusye berkata...

KB:a'ah kedai baru...
kak zue:okok..best la jgak..harga pow berpatutan...

azieda razak berkata...

next time, ko pulak belanja aku... :)

syusye berkata...

azie:kalo setakat chicken chop kat bwah 2 ley la ak belanja..ok sok ok..

aizuemi berkata...

kedai ni xde la baru sgt.. da lama jugak da.. tapi rasanya xde promotion sgt..

Cik Yana berkata...

Tak terliur sebab tak makan daging :)