Khamis, 13 Januari 2011

Wow...Magic

Korang tahu buat magic tak?
agak2 korang magic itu betul ker?
apa pendapat kau orang?

memang la dia orang silap mata kita
tapi pandai kan dorang buat..
kenkadang tengok kagum gak.
he he he..
mcm besh je jadi ahli silap mata nie kan?kan?
tiba-tiba je boleh kuar bunga laaa
kuar burung laaa
macam-macam...
kalau awek tgh merajuk mesti senang nak pujuk kan?
he he he..
alaaa syusye pow pandai buat silap mata gak
nak tgk tak?
nak tengok?
sabar la....
nanti syusye tunjuk kan ok...
janji...tak tipu...
ok jom

after buat Ot ptg semalam


























tiket untuk hari ini 12/1/11

Kan magik tu..
pandai tak syusye buat magic?
ada sapa-sapa nak belajar magic dari syusye
sila bagi nama ok
nanti syusye ajar..
ha ha ha ha ha...

p/s: Hari ini nak surut kan lagi tiket2 isms..msti user mengamuk kan sebab aduan mereka tidak setelkan lagi.
sabar yea semua2 user syusye akan buat secepat mungkin...


5 ulasan:

azieda razak berkata...

bagus sura... keje rajin2... buat ot byk2... kumpul duit nak kawin kan?? hihihi

Ujang9897 berkata...

wow magik..hahahah..

syusye berkata...

azie:kalo wat ot ley kumpul wet kwin dh lame ak ot taw azie
ujang:magik kan?he he he

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

magiknya :p

syusye berkata...

kak elis:haa baru taw ker?ha ha ha