Sabtu, 8 Januari 2011

The Tourists

Ini saje je nak habiskan masa aku
so aku nak cerita sedikit pasal The Tourist...
Aku suka Angelina Jolie..
Cantik kan?kan?
bestnya dpt bdn n raut muka mcm dia..he he he

Jom kita tengok sape pelakon dia...
Johnny Depp, Angelina Jolie and Paul Bettany 

Synopsis
Elise (Angelina Jolie) randomly sits next to an American tourist, Frank (Johnny Depp), on a train going to Venice. The police have been following Elise for two years waiting for her to contact her lover who embezzled over $2 Billion. Not only will they need to evade the police, but also the mobster who's money he stole.  

Meh aku cerita sedikit...
cerita dia memang agak slow...
boleh mengantok la di watnya..
pas itu aksi dia tak banyak aksi..
sgt membohsan kan...
byk bercakap...

kalau  bagi bintang 
aku bagi 3 bintang je itu pow sebab 
Angelina Jolie..ha ha ha...

kalau nak taw cerita dia lebih lanjut pergi je lah donwload
buang duit je tgk wayang..ha ha ha..
kalau nak tengok wayang pow 
kita sokong filem melayu ok
Jom Kita Tengok Khurafat..
JOM tgk JOm....




3 ulasan:

iera berkata...

ye ke tak best sura?mujur aku tak g tgk lagi.huhuhuhu..thnks for the info..hihi

aizuemi berkata...

haha.. da bape org cakap cite ni tak besh.. Aku pun ske AJ.. hehehe~

syusye berkata...

iera:mmg x besh..selalunya kalo AJ belakon byk aksi tp nie byk bckp..agak bohsan...
kak zue:mmg x besh..series..2 la sura pow suka AJ..=p