Rabu, 5 Januari 2011

Tiket or Tiket...

Aku nak cerita nie bukan cerita pasal tiket bus yea..ha ha ha...
tapi tiket isms aku nie
tak tahu lah bila aku nak surut kan tiket-tiket nie...
nak tengok tak?


cuba tengok dari 27/12/2010 pow aku tidak setelkan
meh aku cerita sedikit..
sekarang ada sistem baru nie kita orang tidak layan aduan melalui telefon or email
jadi sebarang masalah atau aduan mesti melalui sistem ini..

Tapi...Tapi...Tapi
jadi masalah sekarang...
telefon aku tidak la berhenti-henti berdering...
kring..kring..kring...
sampai boleh megrain kepala aku dibuatnya...

aku asyik layan telefon dan email
jadi tu yang tertunggak tiket-tiket aku 2...
mesti user marah kan tak setel2 lagi pblem diowg...
tapi dah byk mcm ini aku tgk jugak yang mana di utamakan...
itu ada yang lama tidak setelkan 2...

ish-ish.. isnya allah sabtu ini macam nak OT
untuk setelkan semua tiket-tiket isms yang tertunggak...
user aku nie kenkadang tidak faham bahasa
he he he
segala aduan melalui sistem nak jugak telefon
pas itu lambat nak marah yealah mcmne aku nak setelkan 
tiket dowg dah dowg asyik nak telefon aku je...
mmmm...
telefon aku nie mcm hotline dah
kalah bz mcm kat bursa saham..
ha ha ha ha ha

p/s: pape2 pow kena ENJOY!!!!!! =)

3 ulasan:

Atia Adina berkata...

sabar sura.....slow2 setelkan tiket tu k.....buat mengikut giliran.....

azieda razak berkata...

betul tu sura.. wat pelan2... tapi kena ikut giliranla.. adill

syusye berkata...

kak ad:surakn sowg penyabar....he he he
azie:xley la if dowg pnya id dah expite ak kena wat dlu nti dowg xley buka email.lgi r ak kena mrah.mcm register email ak hold dlu...