Selasa, 4 Januari 2011

TERUS DIGANGGU OLEH MAHKLUK...


AKU TERUS DIGANGGU....
jangan panik yea...aku bukan diganggu oleh makhluk harus ke apa...he he he...
tapi aku nak cakap aku terus kena ganggu.. oleh sapa?????? meh sini meh aku cerita kit kisah nya...

Ini la aku benggang sangat ini..... eeeeeeeeeeeeeeee tension gak la even perkara ini dah setahun lepas tapi DIA still nak ganggu aku dengan teman laki aku...ngeee ngeee.... kira orang ketiga lah nie...
bukan apa yang si perempuan nie tak habis-habis nak cari pasal dengan aku...ish-ish... tak faham aku....

Apa dia dapat pow aku tak tahu...buang masa je..he he he... 6 bulan aku bagi dia peluang tapi kemenangan tetap kepada aku...[ayat bangga]. ikutkan aku malas nak ingat dah lagi-lagi tahun baru ini sebab aku nak lupa kisah ini.Aku rasa malas dah nak bermusuh-musuh lagi..ingat nak tutup buku dah kisah ini tapi DIA tetap nak cari pasal atau nak tarik perhatian..macam-macam lah dia cuba buat....

Contohnya bagi msg kat aku cakap dia dengan pakwe aku penah kuar la,buruk-buruk kan aku cakap aku ada skandal la,penah kuar dengan laki laen la.macam-macam la.. malah si perempuan ini pow penah ugut aku..ganas betul kan perempuan nie? aku ingat dalam cerita drama je jadi mcmne sekarang terkena kat aku... ish-ish... takut aku dengan perempuan gila talak ini..he he he.. [ayat ugutan aku still simpan] actually macam-macam dia wat kat aku..tapi aku nie jenis tak melayan..ha ha ha

 Terbaru ini dia msg kat pakwe aku dia nampak aku??? muskil....kenkadang dia msg 2 aku ada kat kampung.. tergelak pow ada aku [jadi bahan gelak je]..tapi semalam dia msg dia nampak aku...mmmm sgt muskil..sbb smlm aku 1 hari berada kat opis..kuar makan pow tak... ish perempuan ini ada je nak cari masalah... ini yang aku tidak faham kenapa nak terus ganggu aku dengan pakwe aku???????? ini yang sentiasa berlegar2 dalam kepala aku... 

sebab dia aku gaduh dengan pakwe aku selama 6 bulan... lama x? so alhamdullilah sejak kejadian ini aku dengan pakwe bertambah baik. kitaorang sentiasa berjaga-jaga. sekarang ini nak buat baik pow kena berjaga-jaga dan tengok tempat.mmm itu la kalo ada jodoh tak kemana kan...?

Sekarang menjadi persoalan aku kenapa dia nak terus ganggu kami? bukan apa dia jugak seorang perempuan nape nak merosakan relation orang? napa dia tidak faham hati seorang perempuan... mmm entah la... sampai sekarang aku tidak faham.padahal dia jugak ada bf tapi nape nak terus ganggu kami?? 
sedih aku tgk perempuan ini [identiti dirahsiakan]. ada gak ek perempuan jenis mcmne? macam tak ada maruh pulak.. dah orang tak nak udah r nie terhegeh plak.. malu plak aku kaum aku macam ini. 

jadi moral the story aku tak nak kawan-kawan aku tergolong macam perempuan nie yea. Insya Allah. kalau orang tak nak udah ok, sepatutnya kita bina hidup baru jangan nak terus merendahkan martabah seorang perempuan untuk mendapatkan seorang lelaki [ada la ayt2  dia tak boleh belah]

Agak-agak dia terus ganggu kite orang lagi tak? perlu aku mendiamkan diri or melawan?
kenkadang aku nak mual dengan perempuan nie.. naik meluat..naek menyampah la..

Dah la malas aku nk cerita sal ini buat aku sakit hati je..buat aku hilang mood... 
pape2 pow aku doa dia akan berubah suatu hari nanti dan dia kena terima kenyataan bahawa kami dah berkawan selama 6 tahun. 

p/s: please lah kaum wanita jaga lah maruah anda jangan disebabkan seorang lelaki kamu merendahkan maruah anda.
dah aku tgh berperang msg dgn dia melalu fb nie.. tak abis2 lagi... beri la petunjuk kepada perempuan ini ya Allah...


12 ulasan:

azieda razak berkata...

byk3 bersabar ea sura... lantak pi dia nak wat pe.. janji ko n si dia bahagia...

Farihan berkata...

abaikan jer....

Aidanisme berkata...

biarkan je la.. lame2 penat lah tu..

syusye berkata...

azie:aku mmg sowg penyabar kalo x lama da kena glove kat muka dia..he he he
kak maro:mmm mmg nk abai tp msg dia wat menyemak kan kepala
kak aida:perempuan nie jenis tak penah..still still still

miezaniera berkata...

abaikan je pompuan cmtu..ko kawin je la sura..mgkin baru dia tk kaco dah hehehe

syusye berkata...

miezaniera:kahwin?lagi die mengamuk kan?kan?mmm rmai ckp mcm 2..insya allah tgh planning...he he he

Atia Adina berkata...

pompuan ni nak kan pakwe sura ke???ish pompuan cam ni.....rasa cam nak jer gi cekik kan?????

syusye berkata...

atia:kira mcm 2 la..dok xdpt dok memburuk2 kan sura or syed.tbaru nie kte dok nmpak sura..2 syed wisau sbb dia penah ugut sura.

army4war berkata...

org giler jangan layan... kalau agak2 nampak nombor dia msg, delete je.. FB pun jangan layan... buat semak hidup je layan org cenggitu..

syusye berkata...

kak mira:dah puas dok sakit ati dia...dah blok da pow..ha ha ha

efanina berkata...

aku penah kene..lagi teruk tau...tp, kalau da Allah kata die kite punye,means kite punye la..lame2 org yg salu kacau 2 akan penat n will admit it..

syusye berkata...

efana:hmpir setahun da nie..mcm2 dia cuba wat tp 2 la nsib baek syed 2 x mudah melenting.. alhamdullilah kteowg bsme... dia still ganggu n mcm2 ugutan.. ak rse dia pmpuan yg xreti putus asa kot..x taw pe dia nk..