Khamis, 6 Januari 2011

Tag Dari Nurul Azida Binti Abd Razak..


Selamat pagi semua...
merujuk perkara di atas aku kena tag oleh azie..
dah lama dia tag tapi aku tiada kelapangan...
jadi aku nak jawab la ari nie..

1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Jam dan Handfone

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri
roti, kaya dan cili kering malam tadi..

3. Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
umesti la dekat umah aku tema aku suka warna putih ala2 pari-pari..he he he

4- Adakah korang sedang bercinta sekarang? 
alahai malu la nak jawab...=p

5- Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
insya allah untuk selama2 nya

6- Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
aku tidak suka membaca sbb msti aku tidor!

7- Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
dua-dua la tp aku rapat dgn mak aku lagi

8- Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
sapa ek? nk jmpe semua pemain ManU..he he he

9- Adakah korang basuh baju korang sendiri?
ofkos la beb bsuh sendiri

10- Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
mesti la mekkah tp teringin nak g New Zealand

11- Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk..cium..aku tamak nak 2 2 sekali..

12- Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
a)budak johor
b) ada kereta kenari warna putih mcm nk pncitkan rodo dia je..he he he
c) dia sama unit dgn aku..jadi dia junior aku..time tok buli..

13- 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
a) wali band - baik² sayang
b) faizal tahir-selamat malam
c) Janji kekasih
d) akim- benggang
e)  akim-inilah cinta

nak tag sapa ek??
thank yea azie tag aku...aku dah jwb dah soalan2 ko 2...he he he...
nanti tag la lagi yea...ha ha ha


 

5 ulasan:

azieda razak berkata...

welcome sura...
kalau pasni tayar aku pancit aku da tau sape punya angkara... ko la orgnya...

syusye berkata...

tak terima kasih je..he he he
taw xpe nti cari ak ok?

Aidanisme berkata...

ha nanti aku buat, skrg tak de mood..

miezaniera berkata...

huhuhu..baiklah..

syusye berkata...

kak aida:wat pas mkn nti yea...
meizaniera:yeah..wat taw...=)