Rabu, 19 Januari 2011

Produk Gula-Gula: Clorets

 Selamat pagi semua.. Disebabkan hari ini syusye tidak tahu nak tulis apa tiba-tiba syusye dapat email ini.tak salahkan kalau syusye nak share kepada kawan-kawan syusye kat blog ini. Untuk makluman syusye salah seorang pengemar gula-gula clorets ini.. Janji syusye memang tak tahu. jadi dengan info mcmne ini syusye tahu dan kawan-kawan syusye pow dapat tahu jugak..

Jika tidak diambil peduli ini bermakna, jika kita orang islam membeli produk Clorets, sudah pastilah sedikit sebanyak kita menyumbang dana ke agama sesat tersebut. Dan, secara tidak langsung atau tidak sengaja di dalam poket manusia terutamanya orang-orang islam akan terdapat salib di dalam poketnya walaupun dia sedang solat jika ianya tidak mengetahui. Ini salah satu sebab kenapa kita tidak khusyuk bila mengerjakan solat atau ibadah lain kerana kita sering menggunakan produk yang tidak tentu asal usulnya, tidak halal yang kita gunakan atau makan.


Ini adalah bukti yang benar:  





 Pandainya tindakan orang-orang kristian menyebarkan agamanya kepada manusia dan kita orang islam semua tahu, mereka semua adalah golongan orang-orang yang sesat di sisi ALLAH SWT.
Mulai hari,
sama ada di dalam poket, kereta atau di rumah kita yang mempunyai produk gula-gula Clorets buangkan kedalam tong sampah. Kita orang-orang islam berjanji untuk BOIKOT (tidak membeli/mengguna) produk clorets atau sekutunya.


 

9 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

sama mcm kes crocs tu lah ni kan.ramai yang boikot tak tentu hala skang ni.

http://keretamayat.blogspot.com/2010/06/perasan-di-salahkan-lagi-part-3.html

syusye berkata...

taw xpe....

Aidanisme berkata...

isyh... semua benda tak leh pecaya dah skrg ni..

azieda razak berkata...

aha la... nasib baik aku tak suka makan gula2 yg berangin cmni...

syusye berkata...

kak aida:2 la tp kena lebih berhati2..
azie:mmm ak kena mkn mentos je la..

apek poyo berkata...

kacau nih...jaga lah iman jgn bg lomah...semoga dijauhkan

aizuemi berkata...

ooOOo.. sy peminat clorex, maknanya lepas ni, sy kena cari alternatif laen..

thanks for the info..

Farihan berkata...

SURA JOM JOIN CONTEST KAK MARO ADA TAG
CHECK IT OUT
http://farihanmohamad.blogspot.com

FARISZ@AZ.Com berkata...

Di bab makan minum memang perlu boikot,bukan saja kerana berkaitan agama mereka tapi jika berkaitan penjajahan kerajaan musuh Islam terhadap negara Islam pun.
Kfc antara pun antara pemberi dana ke Israel di dalam perang Israel vs Palestine.

p/s: Sekadar tambah info.