Ahad, 9 Januari 2011

MERLIN....Season 3

Selamat Hari Sabtu...
Hari ini syusye nak cerita sedikit pasal 
apa syusye tgk malam tadi...
disebabkan mata tidak boleh tidur 
duduk la sensorang layan tv
belik demi belik alangkah terkejut ada Merlin Season 3
pergh giler punya la seronok...
aku follow cerita ini nak dikatekan tiap2 minggu tak lepas laa...
aku suka cerita ini tak tahu nape..
kau orang tgk tak?
cerita ini...

Kenapa aku suka ek cerita ini?
1.aku suka merlin..mesti pelik kan? orang kalau tgk cerita ini suka pada Arthur'
yealah raja yang sgt Ehcem..tapi aku tetap suka Merlin..
2. Merlin sorang hamba yang patut kepada tuan nya even Tuan dia selalu mempelekehkan 
3.Merlin ini kenkandang nampak mcm bodoh tapi dia sorang yg bijak
4.suka watak dia seorang yang mempunya sihir tp sihir digunakan
untuk melindungi tuannya...
4.Senang cerita memang aku suka la cerita ini la...

Tak reti nak nak cerita..
meh la kita tgk setiap hari jumaat TV3 pukul 11pm..
memang syok..
tak rugi bersengkang mata nak follow cerita ini la...
ha ha ha..
Jom kita layan gambar..
.

 Ini la Arthur seorang anak raja yang berjiwa rakyat
kenkadang sakit hati jugak..
mcmne ek sorang raja?
he he he..
tapi dia lebih ok dari bapak dia.
seorang yg kejam...

merlin_morganas

MEh aku cerita serba sedikit pasal watak di atas.
Colin Morgan merupakan anak angkat 
tetapi dia membelot.
sangat la jahat padahal Aurher sangat mempercayai dia
dah anggap mcm adik beradik
di sebabkan ketamakan kuasa dia sanggup membelot
jadi dalam season 3 ini lebih kepada Colin Morgan la ...
tentang cara untuk menjatukan  Kerajaan Camelot.
Macam itu la cerita nya...
saya sangat meminati cerita ini..
ada sapa2 ada link untuk donwload cerita ini tak?
kalo ade boleh la share dengan syusye
itu pow kalo tak keberatan la...

9 ulasan:

Aizuddin Hanis berkata...

dulu layan gak cite merlin..skrg dah xlayan dah...huhu

HAZWAN17 berkata...

memang best cite ni dari season 1 download..lawak pun ade kadang-kadang

PAPAMACHOS berkata...

waa sama..i like merlin and authur..hehe 2 2 i nak..nk donlod gak..kalo ada bgtau ek hehe

syusye berkata...

AH7:jom la kte layan sama2 setiap ari jumaat..
Hazwan:cete dia mmg lawak lagi2 merlin kan?
papamachos:sama la...insya allah kalo ade link nti syusye btaw ok

azieda razak berkata...

laaa.. season 3 da kuar kan tv3 ke?? tak tahu pulak aku... tq 4 ur info...

miezaniera berkata...

sory sura..tk perasan trguna id en suami(papamachos) hehehe ;p

syusye berkata...

azie:ko pow layan gak ker?besh2...rsenya tok season 3 nie sal morgan tok jtuhkan camalot tp merlin da taw juz x taw nk btaw arther..
mieza:ha ha ha..xpe2..

ema berkata...

minat giler ngan citer ni..

syusye berkata...

ema:sama la kita..he he he