Rabu, 5 Januari 2011

Kegembiraan adalah milik kita....

 Selamat pagi semua...
Assalamualaikum... semoga rakan yang di sayangi berada dalam keadaan sihat yea..
Disebabkan hari ini aku happy aku nak menyanyi boleh?
boleh ke tak boleh ke aku tetap nak menyanyi..kalau hujan or ribut petir 2 minta maafyea.tapi nak tahu lagu ape????jom..jom...


Enjit-enjit semut sapa sakit naek atas....~
Enjit-enjit semut sapa sakit naek atas....~
hahahahahaha....~
apy pulak aku nyanyi lagu nie...
kenapa?

 Meh aku habaq sedikit....kenapa aku happy???


1. Semalam aku tengok wayang cete hantu kak halimah balik rumah...
pergh lawak giler... sakit urut perut aku ketawa...agak lewat lah aku nak cerita 
tapi aku nak cerita gak even cerita nie hampir basi..he he he...
cerita ini memang lawak tapi sedih kit pasal ending dia x besh langsung... urhmm...=(
itu la cerita nya..... Aku sgt Apy Hari Ini...
nak bunga boleh?
2. Hari ini 5.1.2011 aku punya anniversary yang 6 tahun 4 bulan...
eeeeeee lame kan?
macam tak sangka je aku boleh bertahan sampai sekarang ini.....
hope jodoh kita orang akan sampai jinjang pelamin dan akhir hayat...
Saya Sayang Kamu....
Kamu sayang Saya Tak? 
he he he....
 
3. Saya berasa puas ati....puas sgt...rasa lega...rasa kemenangan milik aku...
jahat tak aku? ntah la kenkadang mmg la mendiam diri lebih baek tapi ada keadaan kita perlu bersuara dan bertindak...betul tak? kerana bila kita bertindak kita dah lepas kan apa kita tak puas ati atleast kita dah luahkan smua...terasa ringan dalam kepala ini... sebab itu la saya rasa apy sgt ari ini..... thank kwan2 yg support... 

4. Enjit-enjit semut sapa sakit naek atas....~
    Enjit-enjit semut sapa sakit keluar padang... 
    lagu ini aku tujukan kepada kak zue ....

dah tak tahu nak cerita apa lagi.. hopefully di tahun baru ini kehidupan aku berjalan dengan lancar dan aku doa kan mak aku cepat semput.. rindu sudah dengan masakan mak... 
I Miss u MOM so Much ever n 4ever dan saya sayang Kamu..=) [saringan] 

5 ulasan:

wANieYZ berkata...

i luv u 2..(kata2 dari si dia)..hahaha...semoga hubungan korg sampai ke akhir hayat...amiiiiin..

aCu berkata...

hi :)

eva nak invite utk join contest si kecil paling ceria. jom!

evashoppe.blogspot.com

syusye berkata...

mekacih..insya allah

azieda razak berkata...

happy anniversary... lawa template baru ni... segar sikit mata aku...

syusye berkata...

azie:mekacih..ha ha ha...ari nie terlebih rajin plak dok belek template baru nie..he he he