Jumaat, 25 Jun 2010

Pocluck Kat Opis

Aduh...kenyang betul ari nie.... macam macam makanan hari nie... semperna hari jadi en rahim, en sajudin dan kak niza...... meriah betul...suka sgt... so tema hari nie adalah westen...so aku dengan rela hati buat sndwich...hahahhahahhaha...pagi2 dah bgun buat sandwich....


antara makanan dah di hidangkan...tunggu masa untuk di raikan.. hahahaha......sdap betul... kan best buat mcmne tiap2 ari...=)
Ini lah bday boboy kita hari nie...En Rahim... Semoga panjang Umur yea.... Thank sponser kek resepi... Sedap sungguh....
so........... time ambil makanan.............. sedapnya.... mane 1 ak nk ambil nie... byk sgt...... tlg saya......
Ape nk tunggu lagi.... time untuk makan plak....haaaaaaaaaaaa best gler.... nie la makanan yang aku berkenan... kenyang gler... sdap.... nyam2.... spegetti + makaroni nk belajar masak dari kak rey n kak ros...hehehehe
Ini la En Rahin dari kiri, Kak Niza dan En Sajudin.... Selamat Hari Jadi Yea.... Semoga Panjang Umur Dan Murah Rezeki... Amin... Amin... Amin

Rabu, 23 Jun 2010

Saat Aku Dalam Kebohsanan

Urmmmmm.... semalam aku sgt bohsan.. jadi aktiviti yang dapat aku menghilangkan bohsan adalah mengambil gambar sendiri dan tengok sendiri rupa aku yang sangat bohsan..hahahaha.... bukan bohsan tak ade keje.. tp disebabkan aku bohsan mengangkat telefon jadi aku sangat lah bohsan... hahahhahhahaha... so kat blog ari ini aku nk cete aku yang tersangat bohsan..... bohsan.. bohsan... bohsan... aduh yai... bohsan.. bohsan... mane nie ek? so jgn la bohsan disebabkan bace blog ak yg mengalami kebohsanan... =)