Khamis, 23 Disember 2010

Tiga serangkai...tiga sekawan....


Semalam aku tidak sihat...
jadi buat keputusan pergi la klinik...
bukan senang yea aku nak pergi klinik
sebab aku takut makan ubat
dan tak suka dengan doktor..
he he he

disebabkan aku semalam memang tak tahan da
aku sendiri pergi klinik...
nak minta MC tapi doktor tak bagi...
agak tension la jugak
tapi aku kuatkan diri teruskan kerja
daya tak daya je 

tugas tetap dijalankan
430pm aku terus balik..
mula-mula aku cuma selsema  
tapi sangat la havy..

balik itu aku dah rasa nak deman dah..
badan mula panas...
selsema+batuk+deman
memang sekawan la...
he he he
jadi ubat yang banyak itu aku pow makan
sebab dah tidak tahan dah

setelah berapa minit kepala aku mula rasa kosong
tengok tv pow rasa dah nampak 4 bayang
akhirnya aku pow tidak dengan nyenyak nya..
rasa ok kit la lepas bangun tidur..
alhamdullilah dah kebah deman aku..

hari ini aku cuma flu+batuk je...
hope cepat sembuh yea..
jadi jaga la kesihatan anda
lagi- lagi dengan cuaca tidak menentu nie

p/s: saya cuma selsema biasa yea bukan swine flu...he he he


4 ulasan:

Atia Adina berkata...

moga cepat baik...sian dia....

syusye berkata...

mekacih atia tomey..

wANieYZ berkata...

ala ciannyer...doktor 2 mood xelok kot..sbb 2 sush nk bg mc..semoga cepat sembuh..

(demam rindu ker??? ) heheheh

syusye berkata...

wanie:eh ko nie wanie...ha ha ha