Rabu, 29 Disember 2010

TERUS DIGANGGU

gambar di ambil beritaharian

Kepada peminat bola sepak dan semua rakyat malaysia
sama-sama lah kita sokong skuad bola sepak negara
menang dalam piala yang dinantikan semua 
rakyat melaysia
semoga dapat lakar sejarah
selama 14 tahun kita menanti kan membawa pulang piala tersebut

kepada pemain negara 
segala bendasir dan halangan dari peminanat INDONESIA
sila la tepis yea.. anggap ianya satu dugaan

segala kritikan dan tomahan buat bodoh je
apa yang penting fokus dalam perlahwanan..
elakan daripada melakukan kesilapan..

apa la kan rakyat indon nie...
kecian kpd skuad kita nak latih pow tak boleh
sungguh tak profesial betul la dowg 2?
kita mengalukan kedatangan meraka...
tak ada pulak mcmne kita layan dowg...
itu la malaysia nie baik sgt kan?

JOM jutaan rakyat MALAYSIA sama-sama
la kita sokong dan doakan skuad kita berjaya
mengalahkan pasukan INDONESIA dengan 
penuh bergaya dan semangat kesukanan..
AMin

p/s: agak-agak ada siaran langsung kat tv x? al maklum la tak ada astro.. hope ada kan
boleh ribuan rakyat malaysia tgk bola nti smbil mendoakan 
mereka berjaya..

6 ulasan:

azieda razak berkata...

syaiko doe indon ni...
ish3... semalam kat berita tunjukkan video keeper m'sia kena laser... ada ke rakyat m'sia marah2 macam dorang... tak de kot... huhuhuhu... geram ni...

*malam ni aku tgk bola live kat putrajaya... yahooo... go malaysia go

syusye berkata...

yea ker?beshtnya...

Aidanisme berkata...

aku pun tak phm...

lagi yang aku tak phm.. kerajaan kita ni pandang depa tinggi melangit, sampai gaji org gaji pun naikkan..

syusye berkata...

kak aida:itu lagi aku tak faham..gaji rakyat malaysia xnk plak dinaek kan plak..he he he

Aizuddin Hanis berkata...

ade live kt tv1 xslap

fyna berkata...

gud luck malaysia..
caiyok..



jom singgah n follo2 belog sy..
http://inibelogfyna.blogspot.com/