Isnin, 27 Disember 2010

Tahun baru....

Assalamualaikum....
tak lama lagi berlabuh la tirai 2010 kan?
sekejap je kan dah berakhir tahun 2010..
macam percaya tak percaya je..
percaya ke tak
tak lame lagi kita akan masuk tahun baru..

Azam pow tak setting lagi untuk tahun baru nie..
macam mane?
ish...
leka dan lalai la aku nie...

sebenarnya aku nak cerita tak mengena pow 
dengan azam baru..
ha ha ha
 

macam ini..
agak-agak tahun baru nanti
hanset murah x?
bukan apa 
bukan baget ada cakap hanset nanti tidak
dikenakan cukai...
mesti murah kan?
 
jadi syusye bersabar yea...
kita tengok tahun depan ok
moga-moga harga handfon jadi murah
macam durian runtuh...
alaaa tak lama pow lagi
harap bersabar..

p/s: kepada sesiapa nak beli telefon tunggu tahun depan yea
moga2 harga dia murah sebab tak dikenakan cukai
simpan hasrat anda!!

3 ulasan:

Aidanisme berkata...

tahun baru dah lama daaaaa, ini tahun baru yahudi....

syusye berkata...

nk wat mcmne...
kena la 2ngu tahun baru yahudi tok beli nset..2 pow kalo btoi..he he he

azieda razak berkata...

sony vivaz... target 2011...