Khamis, 9 Disember 2010

Senyum...

Assalammualaikum...
selamat hari khamis malam jumaat..
hahahahaahah..
hari sangat baek... =)

dua tiga hari ini saya sgt la bz la kit...
kit je laa x banyak pow..
saya kena siapkan semua kerja saya 
sebelum balik kampung...
takut-takut telajak cuti 
al maklum la mak tidah berapa sihat...

minggu nie balik kampung lagi..
tapi naik bus je..
minggu lagi satu baru naik kereta 
nak cuti panjang sedikit....
tak ade panjang sangat pow...

Ari ini saya terasa sgt la bohsan 
walaupon saya sudah siapkan keje harian...
so tidak ade kerja 
apa lagi update la blog....
tp ari nie tak ade gambar la...

esok...
hari jumaat dah..
ramai orang tag untuk join GA nie...
insya allah esok saya buat yea...
lagi pow tarikh lupus lame lagi kan?
he he he...

macamane pow saya nak letak gambar jugak laa...
baru la best nak baca...

ini la istana beta
haaaa jumaat malam saya smpai di sini yea...
windunya nk balik...
windu dgn mak..
windu sgt...
jom balik kampung...
tgk mak abah sementara diorang masih sihat 
dan ada di dunia ini...


2 ulasan:

wANieYZ berkata...

NK BALIK KG GAK LA..

syusye berkata...

wani:jom2 balik..hang kte nk bis kan cuti kan?
balik la...
army:jom la..xde hal la nk join