Rabu, 8 Disember 2010

Risaunya.....


Assalamualaikum...
pagi-pagi aku dapat panggilan dari istana beta..
panggilan dari umah...
jantung dah dup dap dup dap..
kakak aku call cakap tentang keadaan mak aku..
keadaan ini menyebabkan aku tidak senang hati...
Ya Allah...
berikan hamba mu ini kekuatan...
Minggu ini aku tidak balik kampung
baru minggu ini tidak balik dah dapat tahu jadi macam ini..
risaunya...
kakak aku pujuk pergi hospital dia tak nak...
tidak tahu nak buat macam ne ini..
aku dengan akak aku berserah je dan tawakal
cuba cara lain 
sebelum kena jumpa doktor 14 ini..
nak tunggu check up lama lagi
jadi berbincang terpaksa bawa buat cara lain...

Ya Allah berikan kami petunjuk 
bagi merawat mak kami  Ya Allah..
Ini la kami mampu Ya Allah selain berusaha...
dan bertawakal...
berikan kekuatan kepada Mak kami untuk 
meharungi dugaan mu Ya Allah
semoga dia tabah meharungi nya..
Amin...

6 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

semoga mak ko cepat sembuh yer.doakan yang terbaik buat mak ko erk.AMin

wANieYZ berkata...

semoga mak ko cepat sembuh..amiin..

Sarah Syazwani berkata...

harap2 mak cpt sembuh ye..

army4war berkata...

Doa kami supaya mak sura cepat sembuh insyaALLAH...

syusye berkata...

thank yea...insya allah..Amin

Atia Adina berkata...

se oga mak sura cepat sihat..amin....banyakkan berdoa....sabar k....