Jumaat, 3 Disember 2010

Dont Break My Heart


Selamat Pagi semua...
salam 1 Malaysia...
pagi- pagi aku dah tak ada mood da..
even pagi2 tadi aku ok je..
terus tak ade mood tgk FB si dia...
betul2 buat aku hilang mood dan kecerian 
di pagi2 jumaat ini...

Ada kah aku dont break my heart?
ha ha ha ...
entah la..
aku pow tidak faham
cuma aku tidak suka..
rasanya aku dah cakap banyak kali..
tapi tiada tindakan...
adakah dia sengaja?
adakah dia suka?
adakah dia memang suka?

sampai aku malas nak cakap dah...
suka hati hang la...
buat la apa anda suka...
saya pon akan buat apa saya suka...
haaaa baru adil kan?
pape2 pow orang kata biar adil..
anda boleh buat saya pow boleh buat...
dah cakap, dah tegur tapi tiada action...
soooooooo
kita guna cara lain...
senang je kan?

ha ha ha ha ...
apa2 pow mood aku ok je..
still boleh tersenyum dan makan dengan selera nya...
kenyang....ergh.... alhamdullilah....
da...

2 ulasan:

wANieYZ berkata...

ish xpaayh pk la...pompuan cm2 sje jer nk sakitkan hati ko..huhuhu

syusye berkata...

mmm..baek wani... ha ha ha