Rabu, 15 Disember 2010

CONTEST SI MANJAKU RIANG


Salam Hari Rabu...
pagi aku dah masuk contest...
contest si manja ku riang lagi...
ha ha ha...
memandangkan aku tidak ada ank lagi...
tp ank kucing ada la..he he he
nasib baek syarat contest ini kalo tak ada ank boleh letak ank buah..
contest ini di anjaurkan ibuaqimi
 memandangkan aku ramai anak...
tapi anak buah la...
so aku letak la gambar anak buah aku la...
hopefully membawa tuah la kat acik dia...he he he
jom la kita ramai2 meriah kan contest ibuaqimi 
dan sila penuhi syarat2 sebelum masuk yea..
alaaaa x susah pow syaratnya
mudah je....
jom kita tgk syarat2nya dlu jom....syarat2

ok jom tgk gambar yang di pertaruhkan....
-
-
-
-
-
-

gambar budak yang pakai kopiah ini
di ambil pada raya tahun lepas
ini anak kakak aku..
anak yang ke lima..
ha ha ha...
ramai betoi anak kakak aku nie...

NAMA: MOHD SHAHIR HAFIF BIN TAHIR
UMUR : SEBELAS BULAN
NAMA EMAK : KAMISAH RAHMAN...


Ini lah gambar mak dia..he he he...
ok kawan2 jom la CONTEST SI MANJAKU RIANG
suka sebab boleh tgk budak2 yang sangat comey...




2 ulasan:

azieda razak berkata...

eh... cam sama je muka budak tue dgn anak sedara ko...

syusye berkata...

0ooo yea ker?ha ha ha....