Khamis, 23 Disember 2010

CONTEST "PIC PALING CUTE!!!"

Aku masuk contest lagi...
aku suka contest nie cepat ade cute
ha ha ha 
jom la kawan2 kita join ramai2
mesti korang banyak picture yang cute miut 2 kan?
xkan nk simpan je kot...
pe kata kita masuk contest 
mane tahu menang...
kan x rugi...
bukan susah pow...


ini lah pemilik contest ini elly@suely
memang cute kan?
jom la kita join ramai2...

pape2 pow jom kita tengak syaratnya dia plak...
sila clik syarat
dah tengok dah?
ape lagi jangan tak join yea...

ok ini gambar yang aku pertaruhkan...
semoga sangat tomey la yea..
ha ha ha ha 



tomeykan?
cutekan?
ha ha ha..
puji diri sendiri...

saya suka blog elly@suely kerana tuan punya blog nie memang cute
lepas itu banyak info yang menarik dalam blog dia...
memang menarik tertarik ko memang BOOM ....


Slogan diatas wajib buat taw...

aku nak tag

jom join...
jangan tak join yea..
mesti teruja kan?
selamat mencuba yea kawan-kawan...



5 ulasan:

wANieYZ berkata...

sape yg cute ni??ko ke anak sedara ko..kekekekeke..

syusye berkata...

mesti la aku lebih cute wanie..he he he

tinta emas berkata...

Laki leh ke masuk? hehehe
http://kepuncakmahligai.blogspot.com/

syusye berkata...

tinta emas:syarat kat situ hanya pmpuan je..he he he

elly @ suely berkata...

thanks join my contest!
good luck!