Isnin, 13 Disember 2010

Contest-Bilangan-Paling-Ramai-Dlm-Satu


haaaaa contest lagi.....
jom2 kita meriah kan lagi contest tuan punya blog ini...
sapa kah dia sila klick disini yea kalo nk berkenalan dengan 
pemilik contest ini...fathaka
dan sila lihat syarat2nya ia...
 x susuh pow..senang je..
jgn lupa k... syarat

ummmssss.....
mcm best je kan...
gambar apa ek saya nk pertaruh kan...
xde la ramai tp 2 la paling ramai gmbar saya ada...he he he


pic ini di ambil masa aku konvo aku di utm skudai...
jadi kenapa saya pilih gmbar ini
kerana ramai ini penuh dengan orang termasuk la orang2 dibelakang...
semua orang ada orang..ha ha ha...
ok x?
hope boleh la menang..hahahahaah...
2. azie
    3. wanie 

opss lupa plak...
aku kena tag oleh lina land

ok la...
adios....selamat join ek kawan....


3 ulasan:

azieda razak berkata...

kena tag lagi ea...
tq2...

Enna Banana berkata...

enna nak join ini boleh? >.<

syusye berkata...

jom la..nti sura tag enna ok...