Isnin, 15 November 2010

Serabut.....



Serabutnya kepala aku ari nie...
selama seminggu bercuti..
kerana mak dimasuk kan ke hospital...
selama seminggu mak di masukan 
dalam wad...
tidak boleh keluar lagi...
sedey nya...
sayu betul hati tgk mak sakit...
Hari ini aku kerja balik..
tp pagi tadi aku dapat panggilan call dari umah
rupa2nya mak di masuk kat dalam 
bilik operation lagi..
Ya Allah...
dari luka kat kaki kecil dah semakin besar..
dan terus membesar...
ini kali ke 4 kaki mak di toreh...
sedey nya...
dah laa sakit bertambah sakit...
Hope mak tabah 
meharungi dugaan Allah berikan kat Mak..
Kami "ank2 mak" sentiasa 
doakan mak 
cepat sembuh....
Amin..Amin..Amin

kwan2 tlg doakan mak saya cepat sembuh yea... 
terima kasih semua....


4 ulasan:

azieda razak berkata...

mak... semoga cepat sembuh..

efanina berkata...

sedeynye...mak kencing manis ke sura?? kirim salam kat mak ye..smoga selamat semuanya..

syusye berkata...

azie:insya allah....
efa:a'ah kencing manis...nti ak smpai kan salam ko 2 yea..

Atia Adina berkata...

saya doakan mak auntie cepat sihat....moga luka dia cepat sembuh....ameennn