Isnin, 15 November 2010

Balik kampung tanam sayur...


jom tgk kebun abah aku...
di sebabkan abah aku sudah tua..
so nie la aktiviti dia buat kat bawah...
nk tgk apa dia wat x?
haaaaa 2 la kowg...
aku pow baru tahu...
ha ha ha

sebelum nie aku taw je
tp x penah jenguk..
setelah aku g jenguk kagum plak aku..
ha ha ha ha...


haaa cantik x?
kemas x kebun sayur abah aku?
locatian di belakang umah..
padahal tiap2 ari makan sayur abah aku tanam
tp xpenah g...
nie aku g pow sebab abah aku xde pagi 2
nk masak da tok mak aku...
so aku la g petik sayur 2..
besh makan sayur fresh...
manis je taw... sedap...

aku agak takut kit nk msuk kaki aku dalam air 2..
nk taw kenapa?
byk gler wei lintah...
takut aku...
so mcmne aku jalan..
bis la syur bpak aku aku pijak..
ha ha ha ha ...
pandai2 la cover...


dah siap petik da...
cuba kowg tgk....
fresh x sayur nie?
pe lagi...
da boleh msk da...
ni syur tok mak aku...
untuk kita owg jgak la...
ha ha ha...
itu je la kisah kebun sayur abah aku....













9 ulasan:

wANieYZ berkata...

fresh la syur 2..huhu..tp aku xsuka syur..xtaw naper..huhuh

efanina berkata...

makan sayur yang ditanam sendiri puas ati w0..huhu

syusye berkata...

wanie:baek ko belajar mkn syur..nti kena kcning manis mmg kena mkn syur je taw...
efa:haa 2 la psal..besh..

Enna Banana berkata...

waaahhh! sayur segar tuhh
save duit x payah dah beli sayur kat pasar
cantik!

azieda razak berkata...

peh..
lawanya tgk sayur2 tue...
segar bugar lagi..
mesti nikmat kan

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

bestnya kalo dpt tanam sayur belakang umah aku sekali..hehehehehe :p

syusye berkata...

btoi2..besh...meh singgah umah meh nk mkn syur segar..he he he

Atia Adina berkata...

segarnya syur tu...elok jer...tak rosak pun...bagus ayah sura ni...berbudi pada tanah....sayur tu tak jual ke?

Tanpa Nama berkata...

buy valium valium vs. xanax vs. klonopin vs. ativan - buy cheap valium online uk