Rabu, 1 Disember 2010

Akhirnya abis sudah cete Asmara

gambar ini di ambil tv3.com

Aku suka cerita ini...
bestkan kalau dapat lelaki yang baik macam asmara
aku pon terpikir ada ke lelaki yang macam ini zaman sekarang?
aduhyai...beruntung la sapa dapat kan?
berangan je la aku nie...

Tapi sedikit tidak puas hati ending dia..he he he
macam aku pulak derector cerita ini pulak..
minta maaf yea en derector...
rasa ending mcm tidak logik langsung..
tp dah ok da asmara kahwin dengan melati...
tp nape plak zalia hidup lagi...
ish2.....
adakah cerita ini akan bersambung?
mesti nak buat cerita berseri kan?
kan?kan?
dah agak da..ha ha ha...

Inikah padah nya kalau sudah mengikuti cerita drama....
tidak boleh terlepas 1 episod...
he he he...
pape2 pow watak asmara memang menjadi la..
lelaki yang baek...
zalia pulak memang sakit hati tgk dia jadi 
isteri yang derhaka kat suami dia...
adakah sebab itu dia dapat balasan mcm 2?
mmm so kepada para2 isteri jgn menderhaka kepada suami anda yea..
dia bayar chash taw.... ingat itu...
dan kepada melati...
kawan yang baik..
seorang kekasih yang baik..
sentiasa memberikan pertolongan kpd sahabat or kekasih dlm kesusuhan
even dia tahu asmara sayangkan zalia...
berkat kesabaran dan komitmen
akhirnya dia dapat jugak cinta kepada orang yang di kasihi...
cinta tidak semesti kita memiliki...
berkorban untuk orang kita sayangi...
akhirnya kebahagian miliki kita jugak..

Best cerita ini...
banyak moral dia nk sampai kan melalui cerita ini
so kepada yang tgk cerita ini..
sama- sama la kita renung2 kan...
Selamat beramal..
he he he...
ok laaa...
dah tak ada idea dah nk tulis...
da.....


3 ulasan:

wANieYZ berkata...

pembetulan..aku rasa kn, nama pompuan zalia bukan zaleha..hahahaha

miezaniera berkata...

a`a...zalia la sura..pandai2 je ko tukar nama dia yer hehehe

syusye berkata...

opss sowi salah..ha ha ha..