Jumaat, 29 Oktober 2010

Rempit vs Merempit



Aku nak cerita benda dah lepas
tp aku nk cerita jgak...
miggu lepas aku balik melaka
tapi balik bukan naik kereta...bus...
tp nk taw x aku naek ape?
jeng...jeng..jeng..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taaa daaaaaaa
ni la harta pertama aku dpt beli
dengan hasil aku sendiri...
sayang sgt kat dia...
hampir 3 tahun gak la aku pakai dia
walaupun aku sudah memiliki ......

tapi di sebabkan aku sudah memiliki kenderaan laen
so abah aku nk pnjam moto aku ni
walaupau berat hati aku nk letak kat melaka
sebab aku lebih suka merempit
dari menaiki kenderaan laen
jimat wooooo

kembali kepada cerita tadi balik melaka naek moto..
kowg nk taw x?
kalo x nk taw aku nk beritahu jgak..he he
nie 1st time aku merempit sendirian naek
moto ke melaka..
mula2nya aku takut jgak la..he he he
tapi peduli ape aku...
aku rempit jgak snsowg...
dlu mse stdy aku selalu gak merempit tp dgn kwan aku..he he he
tp alhamdullilah aku smpai dgn selamatnya...

dlm kul 7am aku gerak pagi2 2...
pas 2 aku rehat sat kat seremban isi myk...
tkut myk x ckup nti kat hway...
dlm kul 9 aku da terpacak kat umat aku..
sedap jgak naek moto pagi...

jimat woooo...
rm7 je ak smpai mlk dari aku naek kete rm150
pergi dan balik..
bebaloi2...
tapi 2 la... sakit pinggang aku mcm nk patah...
kempes punggung aku yg mantap nie..ha ha ha
smpai2 je aku terus tido smpai petang.. ha ha ha


windunya kat dia...
rasa mcm nk ambil balik je..
susah gak xde moto....
leceh la wei naek kete nie...
itu la kisah nya aku rempait vs merempit naek moto
ke melaka....

hope moto 125x honda aku berada keadaan baek...
al maklum la laki pakai tidak sama
cermatnya denga perempuan
betoi x?


Sekarang nie aku menaiki kereta je la g kerja or mane2..
dlu ade kereta n moto ikut suke aku..
bler tingan nk naek kete aku naek kete..
kalo rse mcm da lambat je.. aku rempit je..
senang.. he he he...

ok la nti aku smbung lagi yea....
zzzzzzzzzz

5 ulasan:

Atia Adina berkata...

berani sungguh minah ni merempit sorang2 balik melaka

Mohzam berkata...

Tahniah kerana berjaya merempit KL - Melaka, jauhhh tu...
Saya tabik

syusye berkata...

boleh tahan la...

azieda razak berkata...

berlagak gila jawapan ko

syusye berkata...

ha ha ha....jom la rempit dgn aku...