Khamis, 14 Oktober 2010

Im single!!!

 kenapa aku ckp macam itu?
meh aku story kit...
disebabkan tak lama lagi bdk ucuk akan tnggalkan shah Alam
so im single la.. he he he
so this week mggu terakhir bdk ucuk berada di sini
so dia bawa aku pergi jenjln i-city..
pe bdk ucuk itu ckp???
nk jenjln nk bil gambar sama....
mcm tak nk jumpa aku lagi je kan bunyi dia.. he he he
so malam tadi kteowg keluar
b4 g i-city aku bsme bdk ucuk g makan kat sek 7
pas makan tanpa melengahkan masa kte owg gerak pergi i-city..
wow!!! cantik nya....

dah banya improvement la... cantik..
bertmbah besar....
tp sekarang dah kena bayar...
tp ok la puas hati ambil gmbar sampai lebam...
kowg nk tgk gmbar kteowg gediksss x?
ha ha ha....
nti kte layan gambar la ok..

pas ini bdk ucuk dah balik seremban
pratikal..
so tiada dating lagi... =(
im single now!!!
mesti bohsan....bohsan..bohsan...

ok laa.... tak nk sedey.....
cepat bis pratikal cepat kwin...ehmmm..
ha ha ha ha ha....
jom kte layan gambar

p/s: gmbar xberapa cantik al maklum la kamera murah je..
jom layan... zzzzzzzzzzzzzz



 







dah la..nti kau owg jemu plak tgk pic kteowg je...
nie je laa gmbar yang aku upload kat blog aku...
kekandang perpisahan itu sgt menyakitkan dan meyedihkan..
tp perpisahan juga merupaka jalan terbaek
mana kte tahu?
perpisahan bukan bermakna kte bermusuhan...
tp perpisahan jugak akan membuatkan kita matang
matang jujur dalam perhubungan....


p/s: Selamat Pratical n Congratulation dan bis belajar... kerja elok2 yea bdk ucuk.. ingat jgn nakal2...
       sayang kamu =)

11 ulasan:

Atia Adina berkata...

duk jauh2 jangan nakal2 tau bucuk....heheheheh....

azieda razak berkata...

ala3...
cian dia...
da jd cam aku la..
berjauhan...
biar jauh dimata tapi dkt dihati...
betul tak wani... (eh apsal nama wani pulak naik ni...)

azieda razak berkata...

ko da boleh join kontes bawah ni..



http://enna-banana.blogspot.com/

syusye berkata...

atia: ingat 2 ucuk jgn nakai2..nti kena babab nti..
azie:lebih kit kuang mcm ko la..so.. jgn jaoh di mata jaoh jgak di hati.. ahhahahaha...

Kancilbiru berkata...

fiwit2....ala pasni koling2 la...hehehe

staple52 berkata...

eleee ckp owg bucuk, die 2 pun same.hehehe

syusye berkata...

kancil biru:nk ajak kancil biru da kwin...urhm...
staple:ekh......berbunyi plak..=)

Aidanisme berkata...

tmbh sket ayat bwh tu.. kerja elok2 boleh kawen cepat2.. hahah

syusye berkata...

aidanisme: insya allah..Amin

efanina berkata...

S00000000000000000 sWeeeet!! smoga ke jinjang pelamin k,,takmau gado2..aku da bau2 nasik minyak ko da nih sura..hhaha

syusye berkata...

efanina:insya allah....Amin... moga2 masin la mulut ko efa... gdoh2 manja 2 biasa la efa...dari dlu smpai skunk kteowg syik la gdoh...bler nk baek x taw la...=)