Khamis, 21 Oktober 2010

Electrical Massager!!

kowg penah dgr x benda nie?
haaa syok gak wei...
kalo sakit2 badan tak ada orang urut...
suruh la binatang nie urut...
pergj..lega beb...
hilang jgak la sakit2 bahu setelah 1 hari menghadap komputer..
benda nie my ucuk bby yang bagi..
sbb dia tahu yg kekasih dia
selalu sakit2 badan...
ha ha ha hah..
sgt memahami betul...
mekacih ucuk..
sgt berguna mesin ini...
nk tahu tak mcmne bentuk dia?
meh sini meh...
jom terjah...

mcmne la bentuk dia...
nk beli kat mane?
budak ucuk 2 beli benda nie kat up town shah alam..
ha ha ha ha
xmahal pow...
rm10
sgt berbaloi3 laaa....
kalo drive penat2 or jem
haaaaaa sgt nie berguna..
tp kalo aku depan pc so cucuk je usb dia..
xpyah guna bateri..
jimat kit...
meh cuba meh...
best beb...


17 ulasan:

Aidanisme berkata...

lame dah aku beli benda ni.. aleh2 skrg jadi assesories kreta je.. hahaha... tgh2 jem boleh la guna..

syusye berkata...

0oo yea ker? ha ha ha...
ak baru je nk guna..wahahahaha...
btoi2...

wANieYZ berkata...

geli la guna benda ni...urutan tangan lagi best..hehehe

syusye berkata...

mcm 2 guna tgn ko la wani urut bdn aku..he he he

Atia Adina berkata...

oooo....bagus ni....bg kat hubby akak....biar segar skit dia bawa kete

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

tak pernah try lagi..pinjam sat..hahhaahah

syusye berkata...

meh la cuba...best..

Enna Banana berkata...

RM10 saje!!!!
sangat muraaaaah ^.^
nak beli lah nnt

syusye berkata...

enna:beli la...beli byk2 kit..msti rmai owg berminat...=)

miezaniera berkata...

nak satu leh tak..hehe

Sarah Syazwani berkata...

nak jugak!!

syusye berkata...

kak sarah:nk ker?beli la..murah je..he he he he

azieda razak berkata...

sura beli kan...
aku nak bawa kemana2...
sebab aku ni cepat lenguh2 badan...
macam org tua la pulak...
hahaha...

Aizuddin Hanis berkata...

nak gak~~~ mcm besh jer...

Heidi Shafiq berkata...

peh cambest.. aku nak cr la pasni.. :)

BUNGA berkata...

sudah terpengaruh dgn entry ini.. kejap lagi nak cari kat ebay kalau ada..hehe

syusye berkata...

yea ker?
tp mmg besh la..
kalo pow kecil tp sgt berguna dlm bdn skit..he he he