Jumaat, 3 September 2010

Teringin sgt.....

haaaaaaaaa.... di suatu petang.... setelah berbincang dgn housemate aku.... so aku pun keluarkan la hasrat aku...nk taw x pe? jap ek.... sabar la....bulan2 puasa nie kena la sabar kit....
haaaa tu dia.... aku teringin sgt nak makan lauk kurma...hahahaha... sdap gler.... 2 x aku tmbah nsi.... mencatat sejarah dibulan puasa nie.... 1st time mkn bertambah nasi... memang menyelerakan la....lauk kegemaran kata kan.. hahahaha... mekacih kak nisa masakan tok adik kesayangan nie..hahahahaha... pas nie ley la masak sndiri dan taw...bukan susah pow..senang je...hehehehe =)

 haaaaaa nie menu aku semalam... disebabkan teringin sgt.... mcm owg mengidam la plak..hehehe... aku xnk mkn kat warung ap... so nk mkan warung penyet aku pow ke damansara kat the cerve... mmg best gler la..sungguh menyerakan aku mkn... sedap gler!!

wow sungguh tergoda aku tgk ayam goreng nie..sedapnya... mcm nk mkn lagi je..tp 2 laaa agak mahal kit la..so sekali sekala boleh la mkn ayam penyet..heheheehehehe...... aduh meleleh air liur..hahaahahahaha

 so da kenyang...senyum la smpai ke telinga.. hahahaha.... pergh kenyang gler."balik ley tdo" hahahahahaha
mmm da kenyang sgt...aku pagi td x bgun sahur..hahaha..sbb terasa ayam peyet lagi.. hahahah snggup 2... kenyang beb!! memang best.. g la sekali makan warung peyet....hheheeheheh.... tp skunk da terasa laaaapar da...hahahahah =p ok la nti aku smbung lagi ek menulis kat sne..da xde idea da... hahaha....
SELAMAT HARI RAYA

7 ulasan:

Kancilbiru berkata...

waduh sura, sedapnyaaaaaa.....terliur aii

syusye berkata...

mmg sedap...g la mkn kak.. x lame lagi poce da bis..hehehehe

Atia Adina berkata...

wah...sedapnya aym tu....oh....laparnya perut ku.....

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

mcm ayam penyet ap ajer ayam dia punya style tu..

wANieYZ berkata...

cedap ker?? tgk kt mana2 kdai ayam penyet seme sama jer...hehehehhe

staple52 berkata...

oh ayam penyet..

aizuemi berkata...

ape yg penting.. ayam tu penyet!