Isnin, 27 September 2010

Selamat PEngantin Baru

Selamat PEngantin baru kepda besh friend aku nadia 
semoga kekal hingga ke akhir hayat
tahniah dari sura sekuarga
0ooo jadi owg melaka la jwbnya pas nie
jgn sombong2 yea
cepat2 dpt ank..hehehe
pape2 pow tahniah n cantik ko mse 2...



Nie je la smpat aku bil gmbar... nie pas pas nikah. masa bersanding aku 
tidak sempat nk ambil sebab masa tidak mengizin kan...

 mama risqi n uya ucapkan selamat pengatin baru kepada nadia
tahniah yea nad.... turn ko dah lepas... so 2nggu turn aku 
je la ek?hahahah xpe2... doakan aku plak yea tahun dpan.. hahahahah 
Insya Allah

6 ulasan:

azieda razak berkata...

selamat pegantin baru

syusye berkata...

Mekacih...=)

Atia Adina berkata...

cantik gambar...rajinnya mengedit

iela berkata...

Memang suka betul edit gambar ni :P

syusye berkata...

haa hahah taw xpe..mmg suka pow..sape2 nk tlg edit ley la..ley wt bisnes nie..heeheh

Ckin Kembaq berkata...

suka tengok pengantin..hehe salam ziarah..