Isnin, 6 September 2010

Percaya Ke Tidak!!

5.9.2010
tarikh agak istimewa dalam idup aku... tp kenkadang buat
aku terpikir adakah ia betoi2 istimewa? 
tp untuk tahun pertama ia memamg betoi2 istimewa...
tp sekunk mcm da tak de pape da...
malah ia akan terjadi mcm malang pulak dalam hidup aku...
pada suatu ketika aku plg benci tarikh nie pada tiap2 bulan2
tp 2 laaa... aku still nk kembali kan kepercayaan itu
tp mcm2 plak terjadi pada tarikh tersebut
adakah ia perlu aku mansuhkan tarikh tersebut? xperlu lagi 
tok ingat lagi?mmmm 2 laaa
mcm2 terfikir difkiran aku... penting kah semua 2? ada kah itu tanda2 kita
perlu bersedia untuk kte akan lupa wat selame2 nya...??
hahahaha...xde pape2 nk cete lagi... pada tarikh tersebut wat aku betoi2 
sedey n mengingatkan kembali
perkara yg terjadi pada idup sebelum nya.. 
xpe kita usaha lagi msti ade sinar kebahgian
pada tahun hadapan??? 
ada kah? tak perlu la mengharapkan..ntah2... mmm xperlu
la aku teruskan...hahahaha~
ok laaa SELAMAT HARI RAYA!
MAJUKAN SUKAN UNUK NEGERA lallalalalalal

5 ulasan:

Atia Adina berkata...

apa ni?tak paham lah

aizuemi berkata...

huhuhu~ 05/09/2010 tarikh ko berliburan sama aku, fazil dan maru.. istimewa la nih

syusye berkata...

haa btoi2... berjln paling penat pada hari tersebut..tp besh....=)

azieda razak berkata...

pe da jadi dgn tarikh nie??

aizuemi berkata...

so, dont be sad my dear!!!