Isnin, 16 Ogos 2010

One YEar I'm Here!!!

pertama sekali saya bersyukur kepada Ilahi esok genap saya setahun berkerja di UiTM Shah Alam...
Mcm tidak percaya pejam celik,tidor makan tidor balik tup tup dah setahun saya berkerja di Shah Alam...
Alhamdullilah.... semoga tahun berikut nya saya boleh improvekan diri lgi dalam bidang kerja untuk mencapai kejayaan di dunia dan di akhirat.... Bersyukur juga kepada Nya memberi saya peluang untuk menikmati kehidupan di dunia ini... Banyak pengalaman saya harungi sepanjang saya di sini.. pape2 pow keje di uitm nie mmg best..kwan2 pow best... bos pow best... hehehehe "ayt bodek la plak" tp ikhlas mula2 sya berkerja kat uitm tiap2 ari saya merengek kat mak nk balik... sbb xde kwan...xde keje.... tp skunk alhmdullilah dgn berkat ketabahan dan nasihat dari kawan2 terutama mak yg sntiasa memberi dorongan kat sye... saya still berada di sini.. Sebenarnya xsuke nk membebel .... tp juz untuk share je..hahahaahahah... kalo nk bace bce la yea...=p


Ini la tempat kerja aku...cantik x.?heheheeh... di sini la tmpat ak mencari rezeki untuk idup... Hope saya akan menjadi sowg pekerja yg baek.. Insya  Allah... kalo saya tidak menjalankan keje dgn baek sila tegur saya yea...yea laa saya nie manusia biasa kenkadang tidak terlepas melakukan keselahan.... Isnya Allah... Mekacih kwan2 yg sudi kwan dgn sya....=)

4 ulasan:

aidanisme berkata...

baru kemas ke? hahaha

Atia Adina berkata...

ha ah tu lah...kemas jer nampak meja dia....


-ad-

syusye berkata...

hahaha...msti la kena kemas...=)

army4war berkata...

hehehe.. tahniah kerana ada kawan seperti saya.. hahahahahahahahhahahahh!!