Khamis, 26 Ogos 2010

Aktiviti hujung mggu lepas....

haaaaaaaaaaa lamenya tidak update blog... so aku nk cerita sedekit sal aktiviti aku mggu lepas.... disebabkan dari pindah umah aku tidak ke puchong... jadi........ ramai la owg yg merindui aku.. hahahaha.... lagi2 anak2 buah aku...syik tanya mane acik...nape acik x balik ma...hahahahaa.....kecian kita..... terharu plak bdk2 2 ckp mcm 2....So pas aku kenyang tdo so baru la aku gerak g puchong...

 Nie laaa anak2 buah aku rapat kan dowg dgn acik dia yg tomey...hahahaha...sowi gmbar terpaksa edit..hahahahaha.....sampai2 je 2 2 wat malu2 nk peyok...pas da acik dia dok mcmne laaa masing2 nk rebut nk dok dgn acik dia..hahahahaha..

 Nie masing2 da mengonggong botol susu masing... "acik dia bercakap" sedapnya kalau dpt minum air tgh2 panas mcmne...hausnya...hahahahahah sengal sungguh.....selepas berbuka puasa ak pow gerak balik ke s.alam... soooooooooooo ape plak aktiviti aku kat rumah....jom kte tgk............


kemas bilik...nie laaa bilik umah bujang aku... kemas x?hahahahah msti kemas kan sbb baru kemas...hahahahah~ bebear bsar 2 laaa peyok tiap2 malam taw....hahahaha...bau dia pow da sebati dgn aku...lalalalalala~pas 2 ak wat pe lagi ek? haaaaaaaaaaaa meh cne..penat gler mengemas blik...

taaaaaaaaaaa daaaaaaaaaa....kemas baju plak..hahahah... di sebabkan xde baget nk beli almari so aku beli rak mcmne la tok letak baju ak...yg x muat ak simpan dalam beg balik kmpung..hahahaha.....nie laaa bilik aku..nti aku bil 1 umah plak yea..hahahaha almaklum laaa umah bujang.....hahahahaahahahah...
p/s: bilik kena sentiasa kemas dan bersih... baru laaa balik dpt rehat dgn tenang dan selesa... nyaman!!

6 ulasan:

Atia Adina berkata...

wa...bagus anak dara ni...bilik kemas...leh wat menantu ni

syusye berkata...

kak ad:hhahahaha...blik xsuka bsepah..sbb blik tdo tmpat kte rehat..hehehe..msti kena kemas...

efanina berkata...

bulatnye mata anak buah ko....huhu..geram!

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

lama tak tidur atas katil..hahaha boleh tak?

army4war berkata...

cumelnye anak sedara ko sura.. walaupun ko tak comel.. tahniah hahaha

syusye berkata...

elehai kak..nk ckp sura comey kan?kan? memalu2 plak yai..hahaahah