Khamis, 19 Ogos 2010

Aktivi di rumah

Apa ek nk update kat blog nie... so aku cete kit laa...tp bukan semalam tp kemarin..hahaha... agak lama laaa...tp tak kira nk share jgak..hehehehehhe~ kalau nk cete jgak......kita tgk gmbar ek? kalau tak de gambar tak syok..
.

best tak lauk aku n housmate aku masak? mcm ramai je kan? padahal makan tok 2 owg je..tp termsuk sahur la..hehehe.... rendang n sayur buncis goreng.. daging masak merah 2 lauk smlm sbb bayak kteowg makan jgak.. xbaek membazir..hehehe...

 taaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaa..... nie la aktiviti aku pas berbuka... lipat kaen baju... kalo owg nk tahu nie salah satu kerja rumah ak tidak suka buat...urhmmmmmmm xde ker mesin basuh yang basuh bju terus lipat bju sekali ek? kalau ade aku la owg pertama akan beli...heheeheh... byk 2... kuatkan semangat pas layan peyooooooooot yg kenyang so aku pow lipat gak la baju.... hahahahaha
 Alamak senget plak gambar nie... x taw lah kenapa jadi mcmne..... haaaaaaaaaaaaa nie laa aktiviti yang aku suka buat.... sudoku...meh la wat...msti kowg jgak akan teruja beb!! aku siap ade buku dia...tp da ilang... ahahahahah... nie aku buat kat opis.. sebab otak terasa lembab sgt so nk bagi cergas so aku wat la nie..hahahaha.... mula2 aku da give up tp akhirnya aku siap kan jgak..heheheehhe~... TAMAT

8 ulasan:

aizuemi berkata...

aku tak pelik tgk gambar ko senget2.. sbb gambar owner dia sendiri mmg da senget~

syusye berkata...

kak zue: al maklum la pkai nset murah je...hahahaah

azieda razak berkata...

mak ai...
ko pya bju tu da bape taun x lipat...
hampeh...

syusye berkata...

woi azie... 2 tok smggu laaa...pergh penat gler wei...taubat ak..hehehe cuba bygkan ak bsuk 2 guna tgan!! ish2......

Atia Adina berkata...

alamak....tak eti ler main sodoku....

army4war berkata...

ko dengan sudoku ko tu same je sura.. senget hahahaha

syusye berkata...

kak ad:meh berguru dgn sura meh...kalo da dpt setel kan 1 msti ketagih nak wat lagi taw...
kak mira:wah2 pdai ek hang berkate?banyak laaa hahahahaha

Kancilbiru berkata...

samala..umah akak lagi tinggi...eekkeke...adehla...