Jumaat, 25 Jun 2010

Pocluck Kat Opis

Aduh...kenyang betul ari nie.... macam macam makanan hari nie... semperna hari jadi en rahim, en sajudin dan kak niza...... meriah betul...suka sgt... so tema hari nie adalah westen...so aku dengan rela hati buat sndwich...hahahhahahhaha...pagi2 dah bgun buat sandwich....


antara makanan dah di hidangkan...tunggu masa untuk di raikan.. hahahaha......sdap betul... kan best buat mcmne tiap2 ari...=)
Ini lah bday boboy kita hari nie...En Rahim... Semoga panjang Umur yea.... Thank sponser kek resepi... Sedap sungguh....
so........... time ambil makanan.............. sedapnya.... mane 1 ak nk ambil nie... byk sgt...... tlg saya......
Ape nk tunggu lagi.... time untuk makan plak....haaaaaaaaaaaa best gler.... nie la makanan yang aku berkenan... kenyang gler... sdap.... nyam2.... spegetti + makaroni nk belajar masak dari kak rey n kak ros...hehehehe
Ini la En Rahin dari kiri, Kak Niza dan En Sajudin.... Selamat Hari Jadi Yea.... Semoga Panjang Umur Dan Murah Rezeki... Amin... Amin... Amin

5 ulasan:

iela berkata...

huhu... meriah dan makanan sedap2.. Lepas mkn tu kekenyangan n mengantuk :P

aizuemi berkata...

wa pun join the club.. hehehehe~ sambil malu2~

Atia Adina berkata...

sedapnya...rugi tak datang....nak spegheti tu....

syusye berkata...

kak ad,mmg rugi pow...hahahaha...sdap gler... smbil wat 2nd round lagi mkn 2..

army4war berkata...

tak ajak huhuhu