Selasa, 12 Januari 2010

Sunway Lagoon!!


Wahhahahahahah.......
lame dah aku tidah mengupdate blog aku nie.....
so just 4 shared pe yg aku wat mase cuti tahun baru ari 2...tahun baru...so.......................
Ini la aktiviti aku buat...hahahahaha.....mmmm tp rugi gak pergi sunway lagoon nie...tetap je pukul 6pm every thing smua permainan kat citu tutup...bayar semua tp ade benda kena byr...mahal plak 2...
ish...........cekek darah btoi..ramai gak pelancong kompen n tidah puas hati..heheehhe...seronok mmg la seronok..mmmm sun burn gak la aku pas mandi kat sunway....mmmm...nk cerah punya la susah...dah jadi merun da ak jadi nya...heheehehe...al maklum la terlampau cerah sgt...hahaahahahahahah

so nie masa perjalanan nk masuk ke dalam lepas beli tiket..so anda akan dpt jam berwarna mengikut park anda beli...heheheehee

ini la antara aktivi yg dapat di ambil..masa mandi tidak boley la yea...byk lagi pic....so nie pic masa tgah...













penat la jugak berlonjak sana sini........ aku tidak tahu nk bercoleteh lagi...so mmg best la..tp better pergi air terjun kot..lagi puas mandi...heheehheeh

4 ulasan:

nizaa berkata...

phewittt...oo jalan2 kat sunway lagoon...

kacak berkata...

x puas x puas.ahahah

Atia Adina berkata...

lain kali ko kene pegi pagi2 lagi...main puas2 mainan tu baru mandi...hihihii...better kalo gi kita pilih salah satu park jer....sbb macam x ckp masa jer kan

syusye berkata...

niza:hehehehe....2 la psal...ade owg sponser
kacak:mmg la...kul berapa smpai...susah bnar nk bgon
atia adina:2 lap sal...taw msuk pagi2..nie smpai dh tgh ari...=)